Wat dragen we vandaag deel X

21 likes

Omdat Rolex Roemmoll is :rofl::rofl:

2 likes

Wow, supergaaf!

:full_moon_with_face:

Ik bedoelde er meer mee dat de snapchattende tieners liever een plastic Casio zien voor het stijltje in plaats van een mooie vintage.

En een Rolex vs Omega battle hoef ik niet te starten. Die uitkomst blijft hetzelfde. Je merk is zich aan het verhoeren voor limited editions en een beetje instafame. Let maar op, over 10 jaar is het de nieuwe TH die zijn best moet doen nog in de game te blijven.

1 like

Was natuurlijk ludiek he​:ok_hand::grin:

1 like

Rolex is geen rommel. Ookal doe je er honderd emoticons bij, this means serious business.

Een maand geleden werd mij op een feestje gevraagd om naar huis te gaan, omdat ik in een discussie kwam met een Breitling Supercoltvengerding- drager en de gemoederen liepen (aan mijn kant) erg hoog op nadat hij Rolex afbrandde :joy:

Het leeft :sunglasses:

5 likes

Zal het nooit meer doen​:rofl::sunglasses:

1 like

Omega Seamaster Planet Ocean 8900 Blue 43.5mm

33 likes

18 likes

Maar het is niet je leven… toch? :wink:

1 like

Goedemorgen!

Vandaag casual friday en tijd voor een NA: the green Sumo. Prachtige wijzerplaat en kleur…

19 likes

Nee maar het was gewoon een eikel, oale Subdelta plugger zonder Subdelta stem :sunglasses:

:wink:

Wacht… nog niet klaar.

:wink::wink::wink:

1 like

Hebben wij elkaar gezien op een feestje waar het over Breitling ging? En waar ik Rolex af heb gebrand? :thinking:

2 likes

Elk weekend Ide, elk weekend.

1 like

Wij zien elkaar niet op een feestjes. Hou het on topic Ide. Je weet wat de regels zijn.

1 like

Vandaag op mijn nieuwe stofmagneet. Wat een fijne waffle band van Monsterwatches. Past erg goed op m’n SKX.

10 likes

11 likes

Ja, goeie. Ik draag vandaag de Lord-Matic.

De oplettende kijker ziet dat het vandaag ‘goud’ is. Oftewel dat tentje. Vrijdag dus. :wink:

23 likes

Crosspost!

:sunglasses::beers:

28 likes

Rent snel weg om een advertentie te maken voor zijn PO 2500D.
Voor het te laat is. :face_with_hand_over_mouth:

25 likes