Wat dragen we vandaag deel X

17 likes

Samen met @HanDavinci op legoworld.
#genieten

22 likes

:joy:

“Well, yeh might’ve bent a few rules, Robby, bu’ yeh’re all righ’ really, aren’ you?”

1 like

11 likes

Wat een klatser zeg! :heart_eyes::+1:

Zo’n Polar is natuurlijk zo geflipperd, gaan als warme witte bolletjes over de toonbank. Een Breitling wil niemand en blijf je mee zitten. :wink:

1 like

Het is inderdaad een mooie verschijning, eigenlijk bij toeval een keer tegengekomen en daarna was het een lange zoektocht. :slight_smile:

Hier nog een foto van de zijkant:

16 likes

Niet van mij maar wel ergggg gaaf

16 likes

25 likes

Ik liep net nog langs… Elke lunchpauze diezelfde verleiding…

1 like

Dat is bijna meer snijkant dan zijkant, erg mooi!

3 likes

Tien-voor-tweetje :ok_hand:

29 likes

Lunchpauze…
Kon er bijna een skx van kopen :joy:

1 like

18 likes

17 likes

Vandaag weer een Piet Hein Eekdag.

11 likes

:smiley::+1:

23 likes

Citizen Leopard 1971 :+1:

Een redelijk oudje vandaag, inmiddels al een van de eerste horloges als in de verzameling, een duidelijke hommage op de PO, maar ook weer niet te dichtbij, zoals een Alpha. Ik kocht 'm eens met een oranje wijzerplaat, dus het was “koninklijke overkill” :wink: maar op een dag ontdekte ik een NOS zwarte versie met een blauwe wijzerplaat op ‘da Bay’. Ik ben niet handig met wijzertjes trekken en plaatsen, maar dit was een kwestie van de opwindstift (stem) losmaken en de boel overzetten. De oranje/zwarte (óók uniek, want nooit zo uitgeleverd) hier destijds op het forum verkocht en deze heb ik inmiddels alweer jaren. En uiteraard uniek, want ook nooit zo uitgeleverd.

10 likes

Compliment, je heb veel bijzondere en bijzonder mooie horloges, zo deze :ok_hand:

1 like