Denk het ook niet…heb een horloge ook wel eens een nacht zo gelaten om hem minder snel te laten lopen zoals in een test beschreven hoe je je horloge moet plaatsen om hem sneller of langzamer te laten lopen…door de positie te veranderen. Maar moest even lachen omdat degene die jou erop aansprak net lid is en het kwam bij mij over of hij dat pas bij een juwelier had gehoord ofzo … er zat nog net geen beschuldigend vingertje bij …zo van…foei
Haha nee hij reageerde op foto van @lance_explorer en ik vroeg mij af met welke gedachte deze opmerking. De positionering van het horloge wanneer niet om de pols om het sneller dan wel langzamer te laten lopen is mij wel bekend
Ah zo´n DS, da´s nog een jong schildpadje Nils hierbij die van vandaag even op zijn rug gelegd…En toevallig deze week ook nog een oude Certronic weer op gang gekregen met een verse batterij… zal ik deze week maar eens een Certina weekje doen?
Ja leuk …heb je er nog veel dan of moet je onderin de dozen gaan zoeken?
…Word voor mij mijn eerste Certina
Weet je toch Nils - ik heb maar één doosje
Dat vroeg ik mij ook af
Hahahaha…
Ben benieuwd naar je Certina’s
Misschien kan @Jonasmoormann een slechte nacht voor ons voorkomen. Sinds dat ik dit gelezen heb ben ik zo onrustig als de pest, en das nie goe zo net voor het slapen gaan
Hahaha… zeer graag verdere uitleg anders slapeloosheid voor HF’ers
Allemaal originele bandjes
Zijn niet dikgezaaid maar er zijn er nog een paar, vergeet het heerlijke manufacture handopwinder uurwerk niet!
Tip: Heel af en toe draai ik een horloge wel eens naar binnenkant pols, zodat ik bij het slapen gaan met mijn oor erop de frequentie continue kan checken. Werkt beter als schaapjes tellen kan ik je zeggen
Dan heb je kans dat de pin waarmee je de tijd verzet verbuigt en dan kan je schade krijgen aan je uurwerk en/of kan je de tijd niet meer verstellen
Haha, dat is ook een manier idd. Slaap alleen zonder horloge😅
Hier ook
Mwa, zal denk ik wel meevallen, toch?? De kroon kan in principe toch niet ‘bewegen’ wanneer het horloge op de kroon ligt.
Dan mis je echt wat Nils, moet je die Citizen zoemer toch eens proberen - fantastische sound man