Kiekeboe.
Mooie plaatjes, mooie combi’s merl! Heb je hem al gedragen op de bijgeleverde Seiko rubberband? Volgens mij show je hem hier met de band van Crafter Blue.
En ja dat zit er dik in. Misschien toch ook weer de Crafter Blue. Heb deze voor de Samurai en bevalt uitstekend. Voor de Sumo is deze sinds van de week onderweg. Misschien ook eens een oranje band eromheen
Bij Crystaltimes heb je bol saffier dat wel aansluit op de bezel, misschien is dat iets voor je?
Nee, niet op de meegeleverde band gehad en het is inderdaad een CB. Erg fijne band
Gefeliciteerd?
Vandaag deze bijzondere klok weer wat aandacht gegeven.
De combi met de rubberen band maakt hem absoluut af.
Fijne middag
Nice!
Fred Mortagne maakte speciaal deze foto voor eterna… NOT REALLY
Maar leuk issie wel.
Zo, en dan nu aan de afwas

Geen idee
Ik kan nu bepaalde woorden oplezen, alleen niet vertalen.
Ik zie bijvoorbeeld Shutukiri staan…maar verder kom ik niet.
Dus óf het gaat over gestreepte pyama’s , óf over zwetend wakker worden en verdwaald door het huis lopen
Tsja, ik rijd al jaren SAAB. Meestal 9-5, en projectauto’s 900 classics. Ook wel eens 9-3 sportestate gereden een tijdje (was geen succes).
Even een Volvo uitstapje gemaakt
Nu weer terug een SAAB. Het is een youngtimerlease. Dus op zich was de situatie wel vervelend maar heb een vervangwagentje (VW Polo) meegekregen en ik wacht nu tot deze opgehaald wordt door het leasebedrijf.
Het rare was, hij had net een nieuwe turbo gekregen (3 weken geleden) en die ging nu weer stuk. Er moet dus meer aan de hand zijn. Maar dat mogen ze bij het leasebedrijf gaan onderzoeken. Ik was blij dat een collega mee reed (we hebben zijn 320d laten chippen vandaag), dus ik stond er niet alleen voor.