hoe bevalt dat horloge? tevreden? telkens als ik zoiets heb: nu ga ik hem aanschaffen. begin ik op het laatste moment weer te twijfelen
coole foto
Ik ben er blij mee! Ik vind de blauwe wijzers op de cremekleurige plaat en het diepteverschil erg fraai. Als de datum twee cijfers bevat moet ik wel bijna de leesbril erbij pakken. Nadeeltje: wanneer je hem niet dagelijks draagt en hij stil gaat staan, moet je behalve de tijd en de datum ook de dag van de week verzetten. Moet je eerst naar 12 uur 's nachts draaien en dan weer steeds een stukje terug naar half 12 en opnieuw een half uurtje verder. Maar goed, zo heb je wat te doen.
Gezellig kijkend zonnetje of maantje verschijnt om 12 uur. Ook hier geldt: bij de combi weinig licht en ouder dan 45 is een leesbril geen overbodige luxe.
Scheelt dat ik nog niet op de helft naar 45 ben
En ja dat is dus een van de twijfels waar ik zelf ook mee zat, want dan moet je dus of telkens 5 min de tijd nemen alles goed te zetten of een watchwinder kopen en continue laten draaien
Klopt, je moet dus een paar minuten eerder opstaan. Volgens de manual moet je hem minstens 8 uur per dag dragen om gaande te houden. Da’s wat lastig als je meer horloges hebt. En éérst de dag en dan pas de datum verzetten want anders verspringt die laatste weer. je moet dus ook nog goed wakker zijn…
dan hou ik het lekker op mijn FC dat is een quartz