Wat dragen we vandaag deel X

Wat een ellendig ding om te fotograferen. Je ziet elk vettig veegje met de lens, omwille van al die spiegelgladde oppervlakken.

Ik haat het om Zaratsu te fotograferen, want ik ben te lui om te poetsen.

Trouwens,

Ik kijk al jaren geen Snooker meer, maar als je het doet hoop ik dat het met BBC commentaar is. Zo’n lekkere bedeesde half-fluisterende David Attenborough die “This is an awkward position for young master Higgins” door je kamer laat rollen… heerlijk.

32 likes

Allereerst…de GS…wat een beauty. Die blauwe wijzerplaat is :ok_hand: En ja…je blijft poetsen. Ieder stofje zie je meteen. Maar gelukkig ligt er een microvezel doekje paraat op mijn bank precies voor dit soort calamiteiten. :sunglasses: Later vandaag ontvang ik een macro lensje en ga ik eens aan de slag…ben benieuwd.

Vwb snooker…via Eurosport vwb dit toernooi. BBC doet slechts de grote (hoofd) toernooien…UK en World Championship, The Masters. Eurosport doet zo’n beetje ieder toernooi…geweldig dus als snooker liefhebber. Plus commentaar van oud Engelse spelers…top.

David Attenborough als commentator…nee helaas niet. Ik zou het geweldig vinden. Ik ben overigens wel gek op de man…wat een geweldenaar en wat hij heeft betekent voor natuur programma’s. Oh en hij heeft als director of programming back in the day (jaren 60/70) snooker bij de BBC opgeworpen en uitgewerkt als idee voor programmering. Ihkv de nieuwste trend…kleuren televisie :slightly_smiling_face: En…the rest as they say is history…:+1:

Excusi voor deze korte off-topic…:sunglasses:

9 likes

17 likes

43 likes

Toch wel een beetje verliefd…

30 likes

Nieuw in de la, de Seiko Presage SPB043J1

21 likes

HFLE deadline day vandaag.

21 likes

16 likes

21 likes

Het heeft ook wel weer iets sympathieks om klodders mayo, jus en stamppot te kunnen ontwaren bij inzoomen.

1 like

Hahaha, in zijn algemeenheid een ‘lelijke rotband’ of alleen bij de Valkyr?

Ik vond het juist wel een mooie combi.

1 like

Vandaag deze maar weer eens!

29 likes

Toch een mooie klok hoor Richard! :+1:t3:

1 like

Bij mij een Hamilton Jazzmaster vandaag:

15 likes

Op weg naar de dierentuin

31 likes

Fijne zondag!:sunglasses:

20 likes

29 likes

Op staal het mooiste

20 likes

Eerst deze,

Maar toch maar voor deze gegaan vandaag.

26 likes

Oké. Theekransjes… ûh theedoekenhumor in 3, 2, 1, GO! :sunglasses:

Voor de oplettende kijker, inderdaad: de stalen Marathon band. Ik ga het nog een uurtje proberen. Krijg ik er alsnog géén klik mee, omdat Erika maar blijft lonken met haar MN strap, dan gaat 'ie terug de doos in op weg naar een blauw gedeelte. Dan ben ik er klaar mee.

Fijne zondag!

11 likes