Of over de stijl⦠eh⦠stijlen. Heeft wel wat hoe ze toch 4 of 5 stijlen in één horloge kunnen krijgen. En die A2 uitgelijnd met helemaal niets. Oh nee, met de 2e I van Citizen.
Leuk ding, ik ga ook eens graven naar mijn oude digitale Casioātje.
Ach ach⦠je bent nog zo liefelijk naïef. Ten eerste zal ik trots op je zijn wanneer je er piekfijn uit gaat zien, beloofd! Ik zal trots op je zijn. Maar mijn gevoel over je tiptop outfit wordt teniet gedaan door de gelegenheid die je beoogt te bezoeken. Een broedplaats voor wannebees en nieuwe rijken met soms geld, maar volkomen verstoken van stijl. Han, daar moet je je niet in willen mengen.
Daarnaast: op zoān gelegenheid zijn de enige vrouwen met geld getrouwd met de bankrekening van hun man die juridisch is afgeschermd voor de grijpgrage handjes van eventueel scheidende vrouwen of grijpgrage handjes van mannelijke golddiggers.
Dus tenzij je op zoek bent naar een welgestelde seksegenoot, ga je je fortuin daar niet vinden. Je zult het moeten doen met een welgesteld, maar ordinair publiek waarvan het vrouwelijk deel meer botox bevat dan hersencellen en niet in de positie is om Hannen te pamperen, hoe goedgekleed ook.
Dat is lief van je.
ik schoot in de lach!
Ik werd al gewaarschuwd Tom, komt helemaal goed.
Toch trekt dit mij wel . Afijn, ik wil het in ieder geval even met eigen ogen gezien hebben.
Vandaag de Classics Index met wolkjes in een blauwe lucht!
Door deze band, voelen al mān andere stalen banden (Vostoks, maar ook mān OriĆ«nt) aan als bagger, wat zeker bij de Russen zo is
Gaaf! Dit lijkt me toch heel wat beter dan goldplated.
Toffe band, waar heb je die vandaan als ik vragen mag?