Wat dragen we vandaag deel X

Gewoon omdat t kan.

27 likes

Ultra lazy sunny afternoon :sunglasses:

24 likes

Natuurlijk de zonnige Alpinist. Fijne dag!

17 likes

Zat er dik in dat dit zou gebeuren,staat hem ook eigenlijk wel beter dan die stalen band.

1 like

Ik doe vandaag gek en doe die goeie ouwe Swatch om die ik in de jaren 00 in Zürich heb gekocht. Voel me weer 35 ineens.

IMG_3084

14 likes

Ik ben wel echt een fan van stalen banden enne deze Marathon band is echt supermooi maar deze combi (met de MN strap) geeft dit horloge voor mij een nét wat ‘sportievere’, andere uitstraling. Geeft wat meer afwisseling met wat ik gewend ben. Ik draag ‘m zo met veel plezier.

Ga de stalen band opbergen, wil hem nieuw/netjes houden en wellicht iemand anders blij mee maken …of, wie weet denk ik er zelf over een maandje wel weer anders over. :wink:

1 like

14 likes

24 likes

Mooi. Welk jaar is deze?

1 like

2220.80

23 likes

Bedankt! Deze komt uit 2005 en het betreft de reference 2531.80 :sunglasses:

1 like

46 likes

Vandaag gekozen voor dit mooie en bijzondere horloge. Deze Tissot wordt in mijn ogen onder gewaardeerd.
Hij is van titanium en heeft een ETA uurwerk.
Oja, en hij zit ook nog eens lekker.

Het lijkt bijna op reclame, maar is absoluut niet het geval.

13 likes

Klaar voor de start.

18 likes

Nieuwe lijkt verl op deze.
Mooi

1 like

7 likes

Ik vond het ook erg cool dat de nieuwe weer wat van deze oudere generatie heeft, o.a. de golfjes en de iets andere kleur blauw.

1 like

De Valkyr smeekt voor mij om vintage leer vanwege het ontwerp en de kleuren. Dus ik ben niet voor staal, maar bij sommige horloges voel ik dat meer dan bij andere.

Je omega van vandaag gaat veel beter op staal. :grinning:

38 likes

24 likes