Wauw, mooi!
Een heel goed en gezond weekend toegewenst !
Foto van eerder vanmiddag. Was de hele dag druk en op pad.
Mooie band
Dank je ā¦gaaf ding en met 40mm lekker draagbaar
Prachtig zo met zijn tweeƫn!
Geen gekke suggestie. Alleen prefereer ik een heel ander horloge naast de Breitling. Dit is wel een chrono maar heeft voor mij nog de feeling van een duiker.
Weet niet wat je betaald heb natuurlijk maar veel Ā“bang for buckĀ“ klinkt terecht. Certina verdient m.i. net zo populair te worden als Enicar, fraai model ook jouw DS-2. Had @Slin er pas niet eentje? Hieronder de genoemde ophanging (DS in 2 varianten) die de schildpad marketing mee profileerdeā¦
Ik heb er ook een gehad. Nog niet zo lang geleden heb ik die ingeruild op een DS-288. Ben aangenaam verrast door de kwaliteit van deze Certinaās.
Deze had ik:
Lord Marvel,
More than meets the eye
Loopt ie nu fatsoenlijk? Wijzers zien er goed uit!
Iedereen is vrij zijn mening te uiten in deze Westerse wereld, hoewel er bepaalde stromingen zijn in Nederland, die vinden dat je dat moet verbieden. (UvA) Dus mag jij ook iets vinden! Dit horloge zat voorheen op een rubber band, maar die was gebroken, plus het feit dat men het horloge ook nog in een donkere lade had gelegd, waardoor men meende, dat het horloge waarschijnlijk defect was. Ik kocht hem op eBay van een Brit en had daardoor een koopje. Nou even over de meshband: Als ik hetzelfde had gedacht, als jij, was er uiteraard geen meshband op gekomen, maar ik heb dezelfde mening als jij, maar dan over Nato- en zulubanden en rubberbanden? Die horen onder je rijwiel of motorvoertuig! Staal of leer en mesh is soepel staal; Ik vind het heel veel horloges juist een chiquere c.q. stoerdere uitstraling geven en gezien deze een bandaanzet van 23 mm heeft, kon een 24 mm shark mesh uitstekend, ik ben er zeer blij mee en velen met mij vinden dit een zeer fraaie oplossing. Smaken verschillen en dat mag!
Oeffffook een hele strakke zeg! Dat doe je toch niet weg???
Hoewel een beetje 288 ook heel lekker uit de hoek kan komen natuurlijk