Wat dragen we vandaag deel X

Ik zoek me een ongeluk naar dat NA topic, maar ik kan het niet meer vinden. Volgens mij was het een blauwe speedmaster. Ik dacht zelfs met maanfase. Maar jij hebt in zo’n enorm tempo al die Omega’s gekocht dat ik het even niet meer uit mijn hoofd weet. :joy:

Het kan ook de wijn van gisteravond zijn overigens. :zipper_mouth_face:

Gaaf, wat doet zoiets in prijs ? Twijfel een beetje over dit model Squale…

2 likes

Hoeveel blauwe chrono’s heb je recent gekocht ter waarde van een kleine auto?

Deze natuurlijk.

Ik had het er nog over met @Schoen, heel gaaf. Maar hij moet eerst de Meistersinger verkopen en hij is zo aan het hannessen met die prijsjes, zo schiet het natuurlijk nooit op.

17 likes

Jij hebt toch al een Submariner hommage Luuk? :wink:

1 like

Erg mooi deze Hamilton!

1 like

$570,- + invoer maar qua kwaliteit, afwerking en dragen (IMO) niet eens zo heel ver onder “het grote voorbeeld” hoor. SEL’s en screwed links ook nog eens.

2 likes

Prettige dag!

17 likes

Haha, jij zit al vroeg aan het bier vandaag, zeg. :joy:

1 like

Yep en heel tevreden mee maar dit is ook een leuk modelletje :wink:

Nee dat heet ervaring Ide :sunglasses:

2 likes

Pffff, jeetje mannen, van jullie wel anders gedacht. Stel ouwe wijven! :kissing_heart:

5 likes

Is voor Ide moeilijk want heeft het zelf nog niet mogen ervaren, is alleen bij passen gebleven :rofl::wink:

2 likes

Dat is niet best dan. Dat een 6,5 mille kostende Rolex niet veel onder doet voor een Squale die een tiende kost van dat bedrag.

De mythe doorgeprikt? :wink:

Je hoeft niet zelf een BMW 7-serie te hebben om te weten hoe hij rijdt, een rondje er in rijden is genoeg om te weten of hij wel of niet onderdoet voor een Renault Mégane. :sunglasses:

Overigens weet ik nog zo net niet of turboflipperaar @triplock meer minuten een Submariner om de pols heeft gehad dan ik tijdens HF meetings en bij HF boys op de koffie bij elkaar opgeteld. :joy:

3 likes

IK WAS EERDER!

Ide heeft stiekem zijn comment aangepast waardoor ik de schlomo lijk :disappointed_relieved:

:point_up:

Ik heb zelf ook een Squale 1545 en het komt niet eens in de buurt.

2 likes

Goedemorgen!

Samuraivrijdag zullen we maar zeggen…

Goed weekend alvast!

18 likes

Black Bay close up

22 likes

Citizen Jet uurwerk :ok_hand:

1 like

Ik heb deze opgegeven. Gebruikt komen ze nog niet onder de 6k. En dan zijn er alternatieven waar ik vrolijker van word. Als deze chrono’s ooit onder naar de 5k zakken, mag je mij weer taggen.

2 likes

Gruppo Gamma :sunglasses:

1 like

Supermooi!

1 like