Wat dragen we vandaag deel X

Prettige dag!

17 likes

Haha, jij zit al vroeg aan het bier vandaag, zeg. :joy:

1 like

Yep en heel tevreden mee maar dit is ook een leuk modelletje :wink:

Nee dat heet ervaring Ide :sunglasses:

2 likes

Pffff, jeetje mannen, van jullie wel anders gedacht. Stel ouwe wijven! :kissing_heart:

5 likes

Is voor Ide moeilijk want heeft het zelf nog niet mogen ervaren, is alleen bij passen gebleven :rofl::wink:

2 likes

Dat is niet best dan. Dat een 6,5 mille kostende Rolex niet veel onder doet voor een Squale die een tiende kost van dat bedrag.

De mythe doorgeprikt? :wink:

Je hoeft niet zelf een BMW 7-serie te hebben om te weten hoe hij rijdt, een rondje er in rijden is genoeg om te weten of hij wel of niet onderdoet voor een Renault Mégane. :sunglasses:

Overigens weet ik nog zo net niet of turboflipperaar @triplock meer minuten een Submariner om de pols heeft gehad dan ik tijdens HF meetings en bij HF boys op de koffie bij elkaar opgeteld. :joy:

3 likes

IK WAS EERDER!

Ide heeft stiekem zijn comment aangepast waardoor ik de schlomo lijk :disappointed_relieved:

:point_up:

Ik heb zelf ook een Squale 1545 en het komt niet eens in de buurt.

2 likes

Goedemorgen!

Samuraivrijdag zullen we maar zeggen

Goed weekend alvast!

18 likes

Black Bay close up

22 likes

Citizen Jet uurwerk :ok_hand:

1 like

Ik heb deze opgegeven. Gebruikt komen ze nog niet onder de 6k. En dan zijn er alternatieven waar ik vrolijker van word. Als deze chrono’s ooit onder naar de 5k zakken, mag je mij weer taggen.

2 likes

Gruppo Gamma :sunglasses:

1 like

Supermooi!

1 like

Vandaag Oris

18 likes

Ik wacht nog altijd op mijn nominatie voor “Meesterflipperaar 2018”. Wie regelt dit?

4 likes

Ik durf openlijk te beweren dat ik meer geflipperd heb dit jaar dan jij. :wink:

Dan mij of @anon50762135EV?

Jij en Ide bij elkaar. :upside_down_face:

2 likes

Haha klopt. Jij bent de Gerrit Zalm van HF. :upside_down_face:

3 likes