Leuk horloge!
Welk type/ typenummer is het?
Gr. Tim
Thanx. Dit is een Oriënt Saturation Diver.
Heb geloof ik nog ergens een Panagor 60mm macro, volgens mij kun je die best betaalbaar vinden tweedehands, aardig objectief met 2.8 opening als ik me goed herinner… En nu als de donder allemaal weer terug naar de Seiko’s en Omega’s!!!
Top!
Is ie te koop toevallig?
Schoonheid door eenvoud prachtig.
Vandaag een werkelijk fantastische band binnen gekregen van @Ko-Banden
Wat een kunstenaar
Super bedankt Ko. Voor wat jij levert ben je gewoon te goedkoop.
Wil je een nieuwe band, ga naar Ko.
Ik heb veel hele dure bandjes gekocht, maar niemand evenaart Ko qua prijs/ kwaliteit
Hahaha, vast wel. Maar niet die van mij. Sorry…
Mooi! Even een aansteker langs de stiksels halen
Ik mis de Speedy weer eens…
Zo belachelijk, ik heb altijd minimaal 2 Rolexen, maar diep in mijn hart ben ik gekker van dit horloge. Terwijl die andere veel meer hebben gekost, en waard zijn. Dit horloge betovert mij.
Pas maar op, het zijn weer vlaggetjes weken. Een klein zijstapje over macro lenzen als onderdeel van het fotograferen van horloges en hup daar gaan de vlaggers. Triest.
Met deze maatstaf kun je 30% van de inhoud van alle topics wel dicht vlaggen. Zouden die mensen verder geen hobby’s hebben?
Wow! Verfrissend anders weer. Nooit eerder gezien. Wat is dit voor merk en wat voor uurwerk zit er in?
Ah joh, HF wemelt van de autisten en de OCD’ers. Lees jij dezelfde topics niet als ik? Ik vind dit niet vreemd.
Leuk dat vlaggen. Volgens mij is er één zak hooi genaamd @Shining die bedacht dat het nodig was om op mijn verkoopadvertentie te reageren met “iets grappigs”. Ik heb één regel gelezen en dacht toen; goddomme vent, ik hoop niet dat je zulke grappen ook tegen je vrouw maakt, voor je het weet kom je thuis in een leeg huis zonder knoppen aan de radiator.
Nu staat mijn advertentie bij verkocht en @Shining gaat dat oplossen voor mij. Dat zou hem sieren namelijk.