Eerst deze:
En toen deze:
Bah.
Aw geeze, men is op dit forum veel fijngevoeliger dan ik dacht! Dat betekent dat ik ook op mijn tellen moet passen. Shit dit is off topic, snel herstellen.
Kijk eens wat ik om heb jongens!
Hoewel ik vind dat je wat bozig doet in die mooie weekend moet ik je complimenteren met dit fraaie horloge. Heel mooi.
Hij is er! Geweldig!
En het mooie is, ik heb hem vandaag ook om. En de andere, zat die erbij?
Nee heb ze bij twee verschillende sites besteld, dus de 2e laat nog ff op zich wachten
Die is mooi zeg. Zeker op die band.
OFF TOPIC
Op het moment dat je hier van alles naar je hoofd geslingerd krijgt wordt je vanzelf wat bozig.
Ik ben ânadrukkelijkâ bij mijn voornaam âPeterâ genoemd om vervolgens uit te worden gemaakt voor âPikâ, 'autist, âOCDâerâ, âbitchâ en ook nog âmens zonder hobbyâsâ te worden genoemd, ik vind dat wat ver gaan.
Ik raak eind dit jaar mijn baan kwijt, na ruim 40 jaar in mijzelf te vechten tegen autisme, en het nu niet meer vol te kunnen houden. ik heb wel andere hobbyâs met name in de muziek, ben geen bitch en pik word ik helemaal nooit genoemd.
Op het moment dat er een aantal mensen hier op een normale manier wordt verzocht om het topic enigszins volgbaar te houden, word je gekleineerd, worden er verwijten gemaakt. maar zeg niets terug want dan gaat het alleen maar van kwaad tot erger.
Het enige wat ik verzocht is om dat off topic geklep naar het camera gedeelte te verplaatsen.
Ik was er eigenlijk al overheen gisteravond en heb ook niet gevlagd, waar ook al weer over wordt gepraat alsof het zoutzuur is in de ogen van de ontvangers van de vlaggen.
ON TOPIC
Bedankt voor jouw compliment over het horloge!
Als iemand met (gematigd) Asperger kan ik jouw bericht en gedachten & gevoelens hierin helemaal plaatsen. Dank voor het delen. Weet dat je niet alleen staatâŠmaar dat weet je ongetwijfeld. Sterkte in deze lastige tijd met het verliezen van je baan.
Heel mooi Han.
Als je me dan eens uitlegt hoe ik met winst moet gaan flipperen word het misschien nog wat.
Doe maar in een PBje, hoeft niet iedereen te weten toch?
Mja, maar hij maakte alleen maar een stekelige opmerking over geen hobbyâs hebben die er huizenhoog bovenop lag. Leek me totaal niet kleinerend bedoeld, alleen een beetje plagen. Ik was oprecht verbaasd dat daar wrevel over ontstond. Je reactie daarop vond ik bozig, vandaar.
En daar maakte hij een geintje over. En ineens was de sfeer verpest. Ik dacht âhuh?â.