Tussen deze drie steden is het makkelijk kiezen voor mij: Den Bosch! Ik heb er jaren- samen met Mevrouw Klokkengek- midden in het centrum gewoond; dat was - zonder melancholisch te doen- de leukste tijd van ons leven en de gezelligste plek waar ik ooit heb gewoond.
Draag je ook nog een zichtbaar horloge, Harry? Anders worden we weer dichtgevlagd hier met zijn allen.
Hahahaha⦠yes, je hebt gelijk! Komt eraan. Ik zat het net te tikken en dat gaat niet snel zoals je weetā¦
Schaamteloze crosspost⦠maar voor dit leuke horloge moet dat kunnenā¦
Vandaag deze leuke Pontiac International (made by Yema) weer eens aan de pols. Fijn horloge met France Ebauches 4611 uurwerkje erin en loopt āspot onā gelijk. Tropic band van Uncle Seiko uit de USA.
Fijne avond allemaal!
Zo goed Ide @anon50762135EV ?
Voordat men ons met hooivorken en grasmaaiers achterna komt, mik ik er snel nog even een foto van Loes Marvel in.
Blijft een absolute TOPPERRRRRR!
Wies is Loes??
Haha, dat was een autocorrectāje van een paar weken geleden, @daffie vond hem erg leuk.
Ik ga weer achter de PC vandaan en met een Oersoep in de hand op de bank zitten met een muziekje aan.
Een wereldgozert is dat! Wij gaan een mooie film kijken, over Escobar, dus ik taai af!
Hoe bevalt die tropic?
Als ik eerlijk ben kan hij op geen enkele manier op tegen de tropic die op mijn Oris Divers 65 zit.
Het is een OK bandje, maar met importkosten mee eigenlijk helemaal niet zo goedkoop. Ik heb hem in de USA besteld. Dat doe ik niet meer, want ik vind ze niet echt veel beter dan de tropic bandjes die je voor 35 euro op Ebay koopt.
Duidelijk. Thanks!
shit zegā¦dan was mijn 2017 retrospectief toch niet zoān topjaar
Van deze Nijmo mag die geel-swerter dat wel hoorā¦ons bier is voor iedereen
(overigens ook Import hier, maar al wel langer hier, dan daar (Brabant))
cheers!
off topic modus uit
Die was er al bij toen ik nog snookerde in mān jonge jaren