Wat dragen we vandaag deel X

Tussen deze drie steden is het makkelijk kiezen voor mij: Den Bosch! :sunglasses::ok_hand: Ik heb er jaren- samen met Mevrouw Klokkengek- midden in het centrum gewoond; dat was - zonder melancholisch te doen- de leukste tijd van ons leven en de gezelligste plek waar ik ooit heb gewoond.:slightly_smiling_face:

5 likes

Draag je ook nog een zichtbaar horloge, Harry? Anders worden we weer dichtgevlagd hier met zijn allen. :wink:

1 like

Hahahaha… yes, je hebt gelijk! Komt eraan. Ik zat het net te tikken en dat gaat niet snel zoals je weet…:sweat_smile::joy:

1 like

Schaamteloze crosspost… maar voor dit leuke horloge moet dat kunnen…

Vandaag deze leuke Pontiac International (made by Yema) weer eens aan de pols. Fijn horloge met France Ebauches 4611 uurwerkje erin en loopt ā€˜spot on’ gelijk. Tropic band van Uncle Seiko uit de USA. :slightly_smiling_face:

Fijne avond allemaal! :slightly_smiling_face:

Zo goed Ide @anon50762135EV ? :sweat_smile::wink:

17 likes

Voordat men ons met hooivorken en grasmaaiers achterna komt, mik ik er snel nog even een foto van Loes Marvel in.

13 likes

Blijft een absolute TOPPERRRRRR! :ok_hand::sunglasses:

Wies is Loes?? :thinking:

1 like

Vandaag een Tissot, en voor strakjes een Bockbiertje.

7 likes

Haha, dat was een autocorrect’je van een paar weken geleden, @daffie vond hem erg leuk. :smile:

Ik ga weer achter de PC vandaan en met een Oersoep in de hand op de bank zitten met een muziekje aan.

7 likes

Een wereldgozert is dat! :+1::sunglasses: Wij gaan een mooie film kijken, over Escobar, dus ik taai af! :slightly_smiling_face:

3 likes

Hoe bevalt die tropic?

1 like

Ik doe mee

11 likes

Als ik eerlijk ben kan hij op geen enkele manier op tegen de tropic die op mijn Oris Divers 65 zit.

Het is een OK bandje, maar met importkosten mee eigenlijk helemaal niet zo goedkoop. Ik heb hem in de USA besteld. Dat doe ik niet meer, want ik vind ze niet echt veel beter dan de tropic bandjes die je voor 35 euro op Ebay koopt. :slightly_smiling_face:

2 likes

lekkere Longines dag…:grinning:

17 likes

Zoon van 14 heeft vandaag zijn 5je om de pols gedaan.

Mooi horloge vind ik het!

25 likes

Duidelijk. Thanks!

1 like

23 likes

30 likes

shit zeg…dan was mijn 2017 retrospectief toch niet zo’n topjaar :wink:

Van deze Nijmo mag die geel-swerter dat wel hoor…ons bier is voor iedereen :sunglasses:
(overigens ook Import hier, maar al wel langer hier, dan daar (Brabant))

cheers! :beers:

off topic modus uit

2 likes

11 likes

Die was er al bij toen ik nog snookerde in m’n jonge jaren :scream:

1 like