Wat dragen we vandaag deel X

19 likes

Daā€™s een heule fijne!

Wat een plaatje!

28 likes

9 likes

25 likes

Dank je, bij daglicht nog mooier:

24 likes

19 likes

27 likes

Yep :yum:. Echt de Bock-topper van dit jaar. Die moet je als bokbier liefhebber hebben geproefd dit jaar.

1 like

Volgens mij heb ik vorig jaar ook al heel wat flesjes van dat spul leeggeslobberd. :wink:

1 like

Mag dat wel, Nijmeegs bier voor een Arnhemmer? :yum:

1 like

Haha, scherp. Zeker mag dat. Ik ben ā€˜importā€™ (Noord-Hollander van oorsprong) Ernhemmer, ben derhalve niet erfelijk belast met die gekkigheid en mag dus alles. :sunglasses:

Ik werk in Arnhem, leef in Nijmegen, maar bovenal ben ik Boergondier (Bosschenaar) :wink:. Dus ik geniet alleen maar van het gedoe omtrent beide steden.

4 likes

Tussen deze drie steden is het makkelijk kiezen voor mij: Den Bosch! :sunglasses::ok_hand: Ik heb er jaren- samen met Mevrouw Klokkengek- midden in het centrum gewoond; dat was - zonder melancholisch te doen- de leukste tijd van ons leven en de gezelligste plek waar ik ooit heb gewoond.:slightly_smiling_face:

5 likes

Draag je ook nog een zichtbaar horloge, Harry? Anders worden we weer dichtgevlagd hier met zijn allen. :wink:

1 like

Hahahahaā€¦ yes, je hebt gelijk! Komt eraan. Ik zat het net te tikken en dat gaat niet snel zoals je weetā€¦:sweat_smile::joy:

1 like

Schaamteloze crosspostā€¦ maar voor dit leuke horloge moet dat kunnenā€¦

Vandaag deze leuke Pontiac International (made by Yema) weer eens aan de pols. Fijn horloge met France Ebauches 4611 uurwerkje erin en loopt ā€˜spot onā€™ gelijk. Tropic band van Uncle Seiko uit de USA. :slightly_smiling_face:

Fijne avond allemaal! :slightly_smiling_face:

Zo goed Ide @anon50762135EV ? :sweat_smile::wink:

17 likes

Voordat men ons met hooivorken en grasmaaiers achterna komt, mik ik er snel nog even een foto van Loes Marvel in.

13 likes

Blijft een absolute TOPPERRRRRR! :ok_hand::sunglasses:

Wies is Loes?? :thinking:

1 like

Vandaag een Tissot, en voor strakjes een Bockbiertje.

7 likes