Wat dragen we vandaag deel X

19 likes

42 likes

Mooi horloge. Hoe heet dit model?

1 like

Ik:

Vriendin:

8 likes

Heb ik vanochtend een hele serie (met vooral oude meuk) klaarliggen:

Vergeet ik nog wat om te doen :face_with_raised_eyebrow:

12 likes

Wat draagt deze toch fijn.

20 likes

Al bijna 2 weken non-stop d’n deze. Wat n lekkere klok!

25 likes

Eerlijk gezegd wel. Maar deze TT DJ kan er prima naast. Maar hoe ga ik dat overbrengen…?

3 likes

Hahah geen idee :money_with_wings:

Iets met…?

image

1 like

Dankjewel. Dit is de Citizen Signature Grand Touring

1 like

Net een prachtige vintage Invicta horloge van een forumlid overgenomen.

14 likes

Met een envelop vol knaken, alleen cash please :moneybag:. Je krijgt 500 Euronen korting van mij maatje :sunglasses: En je weet precies wat de prijs nu is. In het geval dat ik de DJ weg doe ga ik voor een near-mint 16753 Tiger Eye, anders kan ik dat niet betalen en ga ik voor een 16713 Root Beer. Them struggles.

Dat is mooi, een ruil met de Polar is namelijk geen optie. Hij is gebouwd als een tank en hij is strak. Maar dat is het. Ik mis het glanzende geelgoud op de pols, ik mis mijn two tone jubilee band en de flair die het met zich meebrengt :princess:t2: :cry:

Ik voel mijn leven al een tuimeling maken richting the domestic life, ik zie een V40 onder de carport met genoeg ruimte achterin voor de Bugaboo. Ik zie een Han voor me die in een V-hals pullover vleesjes staat te grillen tijdens de buurtbarbecue, omdat hij dat zelf aangeboden heeft.

Nee.

Dus lang verhaal kort, als je de DJ koopt ga ik voor deze :star_struck:

Afijn, weer on topic. Ik draag dus de Polar

27 likes

Haha, ik kan nu een aantal HF leden taggen maar dat ga ik niet doen.

4 likes

Mooie horloges heb je!:watch:ļø:ok_hand:

1 like

:fu:

2 likes

5je :grinning:

11 likes

Zo, dit weekend weer eens niet te veel doen en van een zilveren Minerva naar een gouden Minerva:

33 likes

26 likes

Wow…

AaAhhh weekend!!! :beers:

Eindelijk eens vrij op zaterdag… :smiley:

34 likes