Nog altijd 1 van m’n favo’s
Of een dunnere duiker?
Erg mooi horloge, deze SKX 007😀!
Wellicht ook nog een optie, deze is vrij fors met 43,8 mm en iets van 14mm hoog. Plus ik heb een vrij kleine pols, dus dat helpt ook niet
Dit zou mogelijk in het ‘domme vragen’ topic kunnen, maar ik heb geen Seiko, nooit gehad (blasphemy, get your pitchforks and torches) maar ik neem aan aan dat “mar” mardi is, als in het franse woord voor dinsdag, en niet de afkorting voor march, aangezien het oktober is.
De mogelijk domme vraag: waarom maakt Seiko (niet echt een Frans bedrijf) dit horloge met een Franse dag indicatie, ipv engels, japans, …? Of is het een voor de Franse markt bedoeld horloge?
Meer specifiek voor de Frans-talige landen
Het is het kleine zusje van de 007…de skx013. Een leuk ding!
Dus Frankrijk, zuid-België, Luxemburg en wat Afrikaanse landen? Ze hebben wel goede hoop bij Seiko
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kon je mijn skx007k in het Engels of Spaans de dagen laten aanduiden. Toch 2 wereldtalen.
lunes, martes, miércoles, jueves, vierne, sabado, domingo aldus Google
Dat klinkt wel heel logisch, en als een wat groter afzetgebied dan Franstalige landen
Dat was me niet opgevallen, inderdaad erg leuk!
En Canada… maar ze hebben ook Duitse en Arabische schijven. Heb ik bij de grote andere merken niet gezien.
Dank voor het verlossende antwoord grappige feature, heb ik nog niet vaak gezien, geloof ik.
Wat een mooi ding!!
Dank je - tja lijkt nog ´t meest op een soort duikende Speedmaster III met die verstelbare bezel maar dan met wat meer wijzertjes, kleurtjes en knopjes. Er zijn verschillende versies van, en dan ook nog met verschillende kleuren hulpwijzers.
Een heerlijke 70’s chrono! Prachtig al die wijzertjes en knopjes. Inderdaad meerdere versies van. En die ‘technische’ uitstraling…. Zoiets staat nog wel op het wensenlijstje…
In Libanon 1 te koop online voor 2700 dollar nu, de meesten steeds vaker boven de 3…