Wat dragen we vandaag deel X

Bij Timex gingen ze in de 70’s helemaal los met hun wijzerplaten. Ik vind ze wel leuk.

20 likes

Two tone voor vandaag :slight_smile:

17 likes

Zelfde als gisteren. Gewoon omdat ie prachtig is.( en nieuw)

Fijne zondag.

18 likes

20 likes

Die is prachtig :+1:

1 like

Met dit vrolijke weer klem je natuurlijk een duikert om je handscharnier.

24 likes

Ehm weet je dat jij een replica Seiko 5 draagt? :thinking:

2 likes

13 likes

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Na ruim een jaar de Certina om gehad te hebben als beater zijn voorganger maar eens uit de kast gehaald. Blijft een fijne beater.

10 likes

Congrats, veel draagplezier :+1:

1 like

Nieuwe strap van de sint gekregen!

28 likes

Nee :neutral_face:

Dat is wel mooi balen dan, ging er eigelijk vanuit dat ze dit soort horloges ook niet zouden namaken…

Heb het gekocht als vintage horloge, wel nagevraagd of het origineel was, maar ik heb er zelf geen kennis van.

Hoe kan je het zien aan deze? Misschien valt er nog wat van te leren voor een volgende aankoop dan… (naast eerst nog een check op het forum hier)

2 likes

Dan Henry op canvas

8 likes

27 likes

Sorry.

Een grijze wijzerplaat in een two tone Seiko DJ hommage bestaat niet, de kast is te vierkant, hij hoort stick wijzers te hebben, je hebt een coin edge bezel ipv een fluted bezel (hier moest ik een beetje om lachen, nogmaals…sorry :joy:) , de 12 uur marker kent Seiko niet en je case code onder de 6 marker is uit de duim gezogen.

Voor wat het waard is, aan de dag- en datumschijf te zien zit er wel een 7S26 in.

Dit is een SNXJ90:

En dit een SNXJ92:

Ik zou mijn geld terughalen als ik jou was :+1:

5 likes

Dat noemen we toch een mod?
Een vrij intensieve, dat wel.
:grimacing:

2 likes

Of een Hommage

1 like

Nog even wat tijd met deze twee doorbrengen voordat ze waarschijnlijk dinsdag worden ingeruild.

26 likes

Damn :joy:

Deze was wel heel makkelijk te spotten dus, ik was erg naief zo te zien haha. Zal gevalletje van verlies nemen worden ben ik bang (komt uit buitenland en ligt al paar weken hier), kut zeg :see_no_evil:

Thanks voor de uitleg iig!

4 likes