En wissel naar de F 104.
Weer zo een aparte. Altijd leuk om te zien
Even googelen maar weer
Nu vind ik niet dat een partner moet bepalen op wat of hoe jij je horloge draagt maar ik ga niet stoken in een “huwelijk”
Staal past jouw GS perfect natuurlijk maar eerlijk is eerlijk als je 'm op leer wilt dragen verdient zo’n horloge wel iets grootser (grand!) dan een shell cordovannetje. Een echte croc of alligator band is in mijn optiek meer op zijn plaats. Kijk hier, is dit geen plaatje?
Geleent ter illustratie.
Waarom moeten het toch altijd moeilijke patroontjes worden op duurdere horloges? Die GS is een vingeroefening in totaal minimalistisch ontwerp, en als ik één ding heb geleerd van de vintage tabak en gevulde cordovan die er op hebben gezeten is dat een diep chocoladebruine platte cordovan band een beter idee zou zijn in verband met de kastvorm.
Overigens heb ik een grafhekel aan vouw- en vlindersluitingen op leren banden, dus het moet sowieso een ouderwetse gesp worden.
Dus als het al een alligator wordt, dan een donkere chocoladebruine band met ton-sur-ton stiksel, niet ver verwijderd van die jij post, maar dan graag plat zonder vulling en met gesp.
16234 voor mij.
En even met de Ultra gespeeld. IRL veel mooier dan de plaatjes, naar mijn smaak dan.
Gr. Roel
Nice!! Wel even ander bandje erop
U vraagt, wij draaien.
Croc:
Alligator:
Overigens zou ik ook voor donkerbruin gaan. Opvulling alleen als de kast hoog is maar bovenstaande bandjes zijn plat. Gespje is prima hoor!
Deze bruine alligator van ABP staat zeer hoog op mijn lijstje voor de GS (en ja de kans bestaat dat ie blijft).
Prijzig…zeer prijzig…maar oh zo chique en mooi.
Vanmiddag geswitched naar deze crazy Hugo Cabret
op rechts een oude Swatch beater (ook min of meer een Flightmaster eigenlijk)