Gr. Marc
smikkelbips LOL ik herinner me de conversatie nog⦠hahahahaa
Hier is het al weekendā¦
Heerlijk. Ik zou het op zich ook wel kunnen redden met 32 uur per week, maar dan lever ik wat in op
En dan heb ik tot dusver nog geen trek in. Misschien laterā¦wanneer ik volwassen ben.
Als je 36 uur werkt is het top. Om de week vrijdag vrij, 10% van je bruto salaris inleveren maar door ons belastingsysteem lever je maar iets van 6% a 7% netto in geloof ik. Zeker als je in die 52% zit te rommelen is het aantrekkelijk.
Ik overweeg het al een tijdje. Aangezien ik bijna volwassen ben.
4x10
Ik heb hier al 10 jaar ervaring mee en het is heerlijk!
Jezus man, ik ga niet 10 uur op een dag werken. Hoe hebbie 't dan
Dus dit.
Rijk
Noem dat maar rijk, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat zwoegen. Rijk is om 16.30 uur met een Chablis en een stukje Morbier, in het middagzonnetje op donderdagmiddag en je voeten in een bakkie water je twee Zweedse schonen een tongzoen geven. En zij elkaar. In bikini. Enfin, je hebt het beeld wel denk ik.
Werken bij het rijk? Dat kan ik het nog wel begrijpen, lekker 10 uurtjes niets doen.
Rijk? 10,5 uur aanwezig per dag? Dat zou ik alleen als zelfstandig ondernemer trekken. Dat noem ik niet rijk, ik zou geen tijd meer hebben om te sporten in de middag.
Bijna goed. Maar je wil contrast. Ik zou dan een blonde Zweedse naast een donkere Nubian prinses zetten. Chocolate and vanilla swirlllllll
Afijn, is het al vrijdag?
In de praktijk werk ik 4 x 9, met wat extra klussen door het jaar in de avonden en soms een weekend kom ik ruim op een volle werkweek maar ben ik het hele jaar vanaf donderdagavond weekend aan het vieren