Wat dragen we vandaag deel X

Even op een wat minder kleurrijk bandje gezet

27 likes

Laatste wissel vandaag :sunglasses:

En voor @Fate_Amenable_To_Change dit geen keer knipogende Rus maar een knipogende Japanse

image

22 likes

Op deze vakantie niets speciaals van achter de muur gevonden, dus dan maar weer eens mijn oude Ruhla quartz uit mijn doosje getrokken

10 likes

Zeker een mooi setje! Maar voorlopig moet ik het met de Reduced doen, overigens totaal geen straf hoor :slight_smile:

2 likes

Die bandđŸ€ź

Geen PCL’s hebben op een Oyster band.

Of was het een retorische vraag? :sunglasses:

1 like

9 likes

Niet van mijn pols te krijgen!

40 likes

Kiek! Doar houd’n wie wol van!

giphy

1 like

Natuurlijk man.

Of was jouw vraag of t een retorische vraag is, retorisch?

Btw, niet gepolijste centerlinks weerspiegelen het avondschemer helemaal niet.

1 like

Nou, eh, die knipogende Japanse van @Dao.

Ik moest nog drie keer nadenken over wat een PCL in hemelsnaam was. Internet en ik vinden Point Cloud Libraries of Printer Command Language waarschijnlijker. :slight_smile:

2 likes

Manman wat een geweldig mooi horloge

1 like

Maar je bent eruit gekomen?

Jullie hebben in ieder geval allebei prachtige horloges aan vanavond! :ok_hand:

Fijne avond gewenst! :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtig he? Ik zie dat je er van ondersteboven bent. Of in ieder geval je maaginhoud dus het begin is er.

1 like

Wissel in slechte lichtomstandigheden

21 likes

Nog een foto van de laatste NA? Neuh

Maar alleen nog een paar lugjes dan? :blush:

15 likes

Vandaag draag ik het voor mij meest waardevolle horloge. De afgedragen beater van mijn in Juni overleden vader.
Ik heb alleen een service uit laten voeren (incl nieuwe kroon en glas), maar uiteraard verder het karakter origineel gelaten. En nee, deze zou ik ook niet voor een nieuwe Daytona ruilen.

30 likes

Vandaag een oplaadbeurtje inclusief “Seiko swing” voor deze GMT-kinetic die al vele maanden geen polstijd had gekregen. Getriggerd door de pepsi BFK van gisteren die hetzelfde heeft moeten ondergaan

10 likes

19 likes