Even op een wat minder kleurrijk bandje gezet
Laatste wissel vandaag
En voor @Fate_Amenable_To_Change dit geen keer knipogende Rus maar een knipogende Japanse
Op deze vakantie niets speciaals van achter de muur gevonden, dus dan maar weer eens mijn oude Ruhla quartz uit mijn doosje getrokken
Zeker een mooi setje! Maar voorlopig moet ik het met de Reduced doen, overigens totaal geen straf hoor
Die bandđ€ź
Geen PCLâs hebben op een Oyster band.
Of was het een retorische vraag?
Kiek! Doar houdân wie wol van!
Natuurlijk man.
Of was jouw vraag of t een retorische vraag is, retorisch?
Btw, niet gepolijste centerlinks weerspiegelen het avondschemer helemaal niet.
Nou, eh, die knipogende Japanse van @Dao.
Ik moest nog drie keer nadenken over wat een PCL in hemelsnaam was. Internet en ik vinden Point Cloud Libraries of Printer Command Language waarschijnlijker.
Manman wat een geweldig mooi horlogeâŠ
Maar je bent eruit gekomen?
Jullie hebben in ieder geval allebei prachtige horloges aan vanavond!
Fijne avond gewenst!
Prachtig he? Ik zie dat je er van ondersteboven bent. Of in ieder geval je maaginhoud dus het begin is er.
Vandaag draag ik het voor mij meest waardevolle horloge. De afgedragen beater van mijn in Juni overleden vader.
Ik heb alleen een service uit laten voeren (incl nieuwe kroon en glas), maar uiteraard verder het karakter origineel gelaten. En nee, deze zou ik ook niet voor een nieuwe Daytona ruilen.
Vandaag een oplaadbeurtje inclusief âSeiko swingâ voor deze GMT-kinetic die al vele maanden geen polstijd had gekregen. Getriggerd door de pepsi BFK van gisteren die hetzelfde heeft moeten ondergaanâŠ