Wat dragen we vandaag deel X

9 likes

Ooow daar is ie weer. Elke foto van deze trekt me verder weg van zijn lichtblauwe broertje. Mijn kinderen vinden de donkerblauwe ook mooier…

1 like

En de avond voor deze strakke Pulsar, om vast te wennen voor wanneer ik straks alleen nog maar uit wat Velona´s, Pulsars, Casio´s en Swatches zal kunnen kiezen :roll_eyes::thinking:

11 likes

Je gaat toch wel wat ‘echt snoepgoed’ houden zeker? Met een stokje zoethout als dit kun je je wel even vermaken, maar uiteindelijk is een luxe bonbon ook niet te versmaden :wink:

1 like

Hier, nog een extra schepje twijfel voor je :smiley:
De Seiko SDGM007. Helaas niet van mij. Slechts gelimiteerd gemaakt (500?). Met recht een ‘Grand Cocktail.’
image

18 likes

Eigenlijk gisteren. Bij de rikketik. Beetje sjiek doen. :wink:

15 likes

ach ik weet soms niet meer wat echt is. Want elke keer als ik terugkijk naar plaatjes van verkochte toppers uit de collectie lijkt de hoeveelheid spijt draaglijker te worden - en de minder populaire blijvertjes mooier…:heart_eyes: Grootste voordeel van die laatsten vind ik dat ik deze veel gemakkelijker dragen kan dan die ´verzamelobjecten´ en ze dan ook vaker aan het werk zie…
Dat neemt niet weg dat ik mijn afgelopen tijd verkochte Connies & Speedmaster best wel mis hoor :innocent:

1 like

Boekje lezen met een ‘Used in the USA’ horloge om de pols… :sunglasses:

18 likes

Vandaag de “Grab’nGo” om de pols.

19 likes

Ja! De dynamiek van het donkerste diepe blauw tot het reflecterende lichtere blauw en de details van de wijzerplaat maakt deze voor mij de winnaar. :heart:

2 likes

16 likes

Treintje naar Schiphol voor werk tripje naar Boekarest. NA om uiteraard

42 likes

Goeiemorgen deze dinsdag!

27 likes
29 likes

vandaag deze!

21 likes

18 likes

Na lange tijd weer eens deze topper om!

Fijne dag allemaal! :smile: