Wat dragen we vandaag deel X

Yay or nay? Prachtig nieuw bandje van @slls. Helaas te dik voor de DJ en daarom op de Sub.

35 likes

17 likes

Erg geslaagd!

1 like

Een Seiko op zeker, maar welke…:grimacing:

1 like

Het is al geraden!

1 like

Heb je de White Shadow van @Jurtz overgenomen?

1 like

Maakt niets uit…:joy::+1:

1 like

Google dit maar eens. Ik heb thuis inmiddels ruzie :smile:

Mooie foto

Wat een ding zeg. Deze Seiko valt mij 200% mee. Men “waarschuwde” vooraf dat de bezel veel te shiny zou zijn, maar die gepolijste blauwe ijzeren inlay vind ik nu juist de ster.

En die rubberen band is net trekdrop. Erg veel rek dus mega comfortabel.

12 likes

Ik vind hem hartstikke mooi juist! :ok_hand::slightly_smiling_face:

2 likes

Het lijkt geanodiseerd, erg rijke kleur blauw die afhankelijk van het licht knalblauw of juist inktblauw is, tegen zwart aan. Aanrader!

1 like

Schitterend! Ik ben op de semi korte termijn opzoek naar de zwarte variant. De SPB051/SBDC051. Eerst maar even de Turtle en de Sumo verkocht zien te krijgen :thinking:

2 likes

Van deze krijg je denk ik geen spijt. Ik heb meerdere New Turtles laten gaan, heb nog meerdere SKXen, maar deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

Ontspiegeld saffierglas
Gehard stalen kast
De nieuwste lume (ongekend!!)
Etcetera

En dat voor die prijs…

3 likes

Ja ben vanuit foto’s en filmpjes ook zwaar onder de indruk. Mijns inziens ook mooie aanvulling op mijn MM300 Sbdx001.

1 like

Oh zeker. Die zijn onderling verschillend genoeg. Alleen de maat al.

1 like

Net name het idee van de Marine Master 300 en de modern re-issue van de 62mas naast elkaar vind ik vrij tof😎

1 like

Eigenlijk wilde ik de SLA017, maar die is onbereikbaar. Dat is pas een klapper. Heb hem een uurtje mogen lenen. Pffff

3 likes

Ja gruwelijk vet ding. Maar 3000 euro plus vind ik vrij gortig. Zou dan toch voor een Tudor Black Bay gaan.

3 likes

Heb ik gehad, MAAR… de SLA017 vind ik drie keer interessanter en is op zeker waardevaster en aparter.

4 likes