Wat dragen we vandaag deel XI

Lunchtime !

7 likes

19 likes

De 3D Super Oyster is verkocht. Heb er maar even een nato opgezet om hem toch te kunnen dragen.
Ondertussen druk bezig met onderdelen bij elkaar zoeken voor de mod.

9 likes

Haha… :love_you_gesture: dan ook naar jou: Cool bandje!

1 like

In het zonnetje. Fijne dag allemaal

20 likes

Op deze speedy-tuesday draag ik maar weer in eens ā€˜the other moon watch’: mijn Bulova.

18 likes

M’n NA, een 6309-7040 uit m’n geboortejaar en dolblij mee!

15 likes

Old soldiers never die: ZentRa & Keith:

Happy Birthday, Keith :sunglasses:

11 likes

Keith 75 vandaag. Wie had ooit gedacht dat hij zo oud zou worden :wink: . Citaat van Keith uit 2007:

I was number one on the Who’s Likely To Die list for 10 years. I mean, I was really disappointed when I fell off the list.

1 like

Ha ha, een beetje zwarte humor kan geen kwaad :grin:

Nils Lofgren zong zelfs: ā€œKeith don’t goā€ :sunglasses:

1 like

:smirk: De Maverick

6 likes

21 likes

33 likes

Mijn hemel, dat is pas erg zeg… ik had zelf een vlucht uit Rome die gewoon op Schiphol aankwam, maar wel om 1:55 ipv 23:10… Uber moest ik zelf maar betalen. Eikels. Waar is de tijd dat vliegen glamoureus was?

Ook een moderne versie die refereert naar vervlogen tijden…

16 likes

32 likes

25 likes

Ik herinner me ± 23 jaar geleden, dat we op familiebezoek naar de VS wilden. Royal Jordanian Airlines, de ā€œPrincess Aliaā€: we zaten al aan boord, maar moesten er weer uit, er was een probleem met de Boeing… Het zou een anderhalf uur duren. Wat wij niet wisten is, dat de ā€œdefrosterā€ van de vleugels kapot was en die moest uit Duitsland komen. We kregen maatijdbonnen, die we op Schiphol konden nuttigen voor eten en drinken. Elke keer werd de wachttijd verlengd…Uiteindelijk NEGEN uur later zijn we vertrokken! (We hadden ruim naar huis kunnen rijden, een dutje doen en weer terug komen) In die tijd had je nog geen compensatie voor vertragingen…

4 likes

Workwork met de SNZG15 van de Sint :slight_smile:

10 likes

Vandaag even geen brons, maar blauw! Ik zie eindelijk wat zon buiten, heerlijk, mis Spanje nu al!

12 likes

35 likes