Wat dragen we vandaag deel XI

26 likes

25 likes

9 likes

Goedemiddag!

Samuraidonderdag

19 likes

20 likes

Zeg maar de Interflug onder de horloges

ParapapaPAM111

27 likes

Die staat bij jou niet vaak goed idd. Ik zou volgende keer voor de No-Date gaan :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Bijna weekend :smiley:

40 likes

Vandaag de nieuwe aanwinst Yema Flygraf uit de jaren 70.

14 likes

Als ik niet beter wist zou ik bijna denken dat dit een hint is. :smirk::smirk:
Misschien maar als doel stellen voor 2019. Je moet toch doelen stelen in het leven nietwaar?

1 like

Nops, Aramar is van @MGS
Ik bedenk weleens een concept zoals de Long Beach, vind marketing&sales leuk (het operationele deel wat minder) en vind het een stuk leuker om wat met z’n tweetjes te ontwikkelen en taken te verdelen dan in mijn eentje. Vandaar de samenwerking met Maurice en de Long Beach die een Aramar merkje heeft.

Overigens komt er komend jaar wel een nieuw horloge aan van mij aan! Een duiker met eta automaat.

Wie Sie wollen! :laughing:

Ouwe zooi
 :rofl:

6 likes

Aha. Helder. Wordt dat een hommage of wordt het een eigen idee?

1 like

Horloge is weer terug in mijn bezit en lijkt nu wel goed te lopen. Ondertussen was ook het nieuwe bandje binnen. Ben er blij mee!

22 likes

29 likes

Het wordt eenzelfde concept als de Long Beach, een seventies inspired horloge zonder een regelrechte homage te zijn. Ongetwijfeld gaan we weer allerhande roeptoeters krijgen die “het is gewoon een kopie van een
” gaan roepen en dan net als bij de Long Beach blijkt dit horloge toch echt anders te zijn bovendien ook bij dit horloge geldt, in de seventies hebben zoveel merken van groot tot klein horloges in dezelfde trend gemaakt dat je niet echt van één origineel kunt spreken.

specs:

41,8mm cushion case 200m waterdicht
Verhoogd saffierglas
Saffier bezelinlay (lijkt het meest op vintage kunststof inlay maar dan zonder de kwetsbaarheid)
ETA 2824-2 automaat
Twee keuzes voor de wijzerplaat
Standaard een shark mesh, voor dertig euro meer een isofrane-a-like erbij

Eur. 395,- Kickstarter prijs

3 likes

6 likes

29 likes