Hier is de concurrentie ook groot maar ik verplicht mezelf elke 3 dagen te wisselen.
1 van m’n horloges heeft geen snelverzet,die draag ik alleen als de datum goed staat
Mooi! weer een roze plaat erbij. Welkom bij de club! Bij mijn weten zijn we nu met zijn drieën.
Dat watermerk is op zijn zachtst gezegd vreselijk ‘agressief’ aanwezig inderdaad. Dat is pas sinds kort bij Photobucket, voor zover mij bekend. Ik ga maar eens kijken naar een andere plek waar ik mijn foto’s kan uploaden…iemand nog een idee?
Gebruik al een paar jaar Flickr en erg tevreden over.
Je kunt ze ook gewoon direct hier op het forum uploaden…
Flickr is een alternatief, zeker als je zelf een archief wilt aanleggen. Hun gratis mogelijkheden zijn echter recent zeer uitgekleed.
Zelf gebruik ik al jaren Imgur gratis
Dank! Het was mij nog niet bekend dat ik foto’s ook hier op het forum kon uploaden. Kennelijk gemist Photobucket heeft de mogelijkheden om gratis foto’s up te loaden ook al beperkt.
Balkje met dat pijltje naar boven, dan kom je een heel eind
Dat is mooi op naar de 4
Was nog knap donker vanochtend vroeg in huize Guapo. Maar het eerste horloge gepakt dat ik kon vinden…
dit doe ik al sinds jaar en dag hier. Geen enkele klacht!
Ja, je kunt eenmaal upgeloade (?) foto’s niet hergebruiken, dwz opnieuw posten. Dat kan met Flickr natuurlijk wel eenvoudig.