Wat een stoer ding
Ik weet niet, dit is een quartz⦠titanium⦠superdun⦠geĆÆntegreerde Milanese band. ik heb iets met dit horloge. Beste dresswatch die ik hebā¦
Een lekker potje Magic the Gathering. Dat is lang geleden!
Idd, een van mn favoriete hobbies langs horloges. Niets digitaal aan, alle generaties spelen het en het is superleuk!
Door zijn kleinere formaat, hoge saffier, saffier bezel, gave dial en mooi afgewerkte kast is de Seaforth voor mij toch een van de gavere duikers die ik heb gehad.
Enige minpuntje is het ontbreken van een OEM stalen band. De Ginault band past, maar vind ik dan weer te prijzig om los te kopen ach, dan maar op rubber.
Dat staat inderdaad best goed, weet je toevallig welke dit is? En moet deze nog aangepast worden dat je weet?
Anders zo toch maar eens kijken. Thanks voor de tip iig!
Ik kwam de foto tegen maar het lijkt mij bijna zeker een Watchgecko Oyster in 20mm , die heeft foldet end links. @HanDavinci : jij hebt hier ook kijk op ,wat denk jij?
Dat ik het complimentje lief vind.
Ik denk niet dat het een Watchgecko Oyster is, maar eentje van eBay. Wat ik wel met zekerheid kan garanderen is dat een Watchgecko Oyster ook gaat passen.
Hier op een Watchgecko President. Zelfde end links, maar dan met PCL.
Doe jezelf een plezier, neem de 20mm -> 16mm band, haal de Watchgecko sluiting er meteen af, stamp erop tot hij onbruikbaar is en plaats een Strapcode sluiting.
Dus een jubilee ook