Wat dragen we vandaag deel XI

Prachting! Morgen is die van mij aan de beurt. :heart_eyes:

1 like

Schitterend!:+1:

Volgens mij heb ik vandaag zijn broer gekocht.

Dit is de zwarte (61) jij hebt de blauwe (63)?

20 likes

Yes zijn broertjes en pretty damn cool ones ook :sunglasses:

13 likes

Daarom ben ik er maar op 1 januari mee begonnen, anders komt het er echt nooit van :thinking:

1 like

Super mooie klok! Ik heb de sbdc053 (met de kroon op 3. Een beetje blij met je nieuwe aanwist?

15 likes

Mooie combo!!

1 like

Ja twee fantastische horloges. Echter buitenspel gezet door de MM300 en er kwam wat anders op de radar dat ze na een maand alweer mochten vertrekken. Rare hobby… :sweat_smile:

1 like

Haha komt me bekend voor! Valt de MM300 niet een heel stuk groter? Staat ook nog op mijn lijstje maar de diameter schrikt mij en mijn babypolsjes af😅

1 like

Is ietsje dikker maar qua diameter valt het allemaal wel mee, komt aardig overeen.

1 like

Waarom geloof ik dit nou niet.:joy::rofl:

1 like

Hmm moet ik het toch maar eens gaan overwegen… prettige avond!!:+1:

Kast 44mm en bezel 42mm zit hem voor vele meer in de hoogte/dikte.

1 like

HEEL BLIJ! :heart_eyes:

Voelt erg goed. Heb al veel Seiko’s gehad maar dit is voor mij toch wel de allerbeste. Ben er onverwachts middels een ruil aangekomen wat het allemaal nog wat leuker maakt.

2 likes

Geen NA nodig, ben nog tevreden…:+1:

16 likes

We hebben dezelfde smaak Erik… Remoudou is heerlijk inderdaad (mijn vrouw heeft haar studie in Maastricht gedaan en wij komen daar nog best vaak) en kopen wij altijd in een klein winkeltje in Wyck…
https://rommedoeke.nl/

Dank je voor de tip, ook over die Deense kaas- die ken ik nog totaal niet- dus die gaan we opzoeken. :blush::yum:

3 likes

Hier ook zonder alcohol, doen we met een paar familieleden elk jaar, de eerste 2 à 3 maanden van het jaar.

2 likes

IK ben geen kenner, slechts liefhebber, dus ik weet niet echt of het zo behoort…, maar ik weet wél uit jarenlange eigen ervaring dat het b.v. in Frankrijk vaak zo wordt gegeten. Het is tegen de Nederlandse warenwet regels om kaas b.v. na de datum nog te eten, maar in Frankrijk is het heel normaal. Bij sommige kazen geldt: hoe ouder hoe beter en niet gekoeld als het even kan… Een goede wijn ernaast, of een mooie zoete dessertwijn, en genieten…:blush:

Ik weet zeker dat @ElChueco er het fijne van weet! :+1::wink:

2 likes

Sssst…:wink:

1 like

18 likes