Wat dragen we vandaag deel XI

Ik heb die datumschijf speciaal laten maken. Altijd voor de fanfare uit. Yolo. :tada:

2 likes

Ik zat al op je site te kijken.

Saffierglas, Miyota, onder de 200 piek. Dat is netjes, kun je niks geks over zeggen.

Maar over dat finetunen, waarom heb je ervoor gekozen om van die gaten in de kast te maken?

45279659_2131481093833330_1218323145634973732_n-picsay

Het doet mij denken aan iets van de camping, iets modulairs. Alsof je er later nog een klein lampje voor uit gaat brengen, die je er zo in kan klikken :bulb:.

6 likes

Dat is voor extra lumepips. :+1:
Jij snapt ook niks he?

2 likes

Vaak niet.

1 like

Ah dat is vlot! Bedankt :).

Haha wellicht breng je me nog op gekke ideeƫn! Wel LED natuurlijk, moet wel verantwoord blijven :wink:

Antwoord is eigenlijk simpel, voortgevloeid uit het eerste ontwerp en bevalt uiteindelijk wel goed!

4 likes

Speciaal voor @domega de trukendoos nog even geopend :wink:

27 likes

:heart_eyes: Wauw!

1 like

Omdat ik vanaf dit weekend voor een tijdje op wereldreis ben even een voorlopig laatste plaatjeā€¦

Alle goeds gewenst , fijn weekend alvast, en tot een volgende keer. :blush::ok_hand:

43 likes

22 likes

Goede reis!

1 like

Merci!:blush:

1 like

Geniet ervan :+1:

1 like

Een hele goede en mooie reis gewenst Harry!

1 like

Dank je wel Hans! :+1::blush:

1 like

Vrijdag uitslaap dag. Bijna 2uur extra bedtijd gehad maar buiten net zo donker en nat als heel vroeg.

Goede morgen allemaalā€¦ daar gaan we weer. Nog een half dagje en dan weekendā€¦ hoppaa

6 likes

:facepunch:t2: Harry doet t gewoon, gaaf!. Erg mooie tijd gewenst, het is je gegund :metal:

Dat mogen we toch wel hopen. :pray: Hoe lang blijf je ongeveer weg?

1 like

Sarb033?

1 like

Veel plezier en geniet er met volle teugen van in goede gezondheid!

1 like

Wat een mooi vooruitzicht! Een voorspoedige reis met heel veel plezier voor jullie gewenst Harry en kom veilig terug hier.:+1:

Ehhh, nou ben ik toch even benieuwd, welk horloge gaat er om de pols? :thinking:

2 likes

Goedemorgen HF!

20 likes