Wat dragen we vandaag deel XI

Fijne zondagavond.

16 likes

Ming

27 likes

Erg mooi inderdaadšŸ‘Œ

1 like

Zo had ik hem eigenlijk verwacht :slight_smile:
Ik heb hem op leer gekocht en in de deal heb ik ook de fine link bracelet er nog bij, die wordt nog nageleverd. Maar ik heb hem eigenlijk op die grijze band gekocht al vond ik die toch niet zo mooi. Later ben ik hem wel meer gaan waarderen maar toen kwam het horloge op de zwarte band.

En die vond ik wel meteen goed staan eigenlijk dus ik heb er niks mee gedaan verder.

Zeker een mooie optie, net wat donkerder. Ik ga is spieken :+1:

Benieuwd hoe ze op het staal gaat staan!

1 like

Ja, hier nog 1 :joy:
Verwacht het deze week of volgende week ergens, zou een week of 3 duren dus ik ben al lang blij dat ik het horloge in ieder geval heb.

Zowel het horloge als de felgekleurde kokers komen me bekend voor…

Nog steeds veel draagplezier van de GMT? Geen heimwee naar de BLNR?

Foto van wat eerder vandaag

Morgen de YM rhodium, past ook goed bij de licht- en wat donkere grijze strepen in deze trui.

27 likes

Potverdorie, zo mooi krijg ik de mijne niet op foto hoor! Zo komen de mooie gele- en witte details mooi in beeld, bijv. de gele streepjes op de linkersubdail.

1 like

26 likes

Prima weertje om de nieuwe 3d jubilee op maat te maken en erop te zetten.

14 likes

Gmt is prima.
Het is vanalles een beetje. Maar daardoor gewoon een fijn dagelijks horloge zonder hype of toestanden.

Insteek was ook om de horloge hobby wat op een lager pitje te zetten. En tevreden te zijn met wat ik heb :v:ļø

3 likes

Tijd voor koffie

En nog een sfeerimpressie bij kunstlicht, vergeef mij de scherpte :slight_smile:

Fijne avond!

19 likes

De zondag aftellen. Deze mag het nest op korte termijn verlaten…

13 likes

21 likes

image

11 likes

Vanmiddag n bierfestival. Dus maar n stevig exemplaar omgedaan :sunglasses:

19 likes

Begrijpelijk. Dat is ook mijn gedachte momenteel. 2 GMT’s en 2 YM’s is (naast al het andere) voorlopig wel ff genoeg. Ik ben er zeer tevreden mee momenteel. Daarbij komt nog eens dat ik na de schorsing van een week vorig jaar het grote plezier hier ook wel een beetje kwijt ben…

2 likes

Seiko 60 jarig jubileum; de SARX 031!

15 likes

Gaaf om te zien! Zo vaak zie je ze volgens mij niet…
Ik heb de zwarte variant! (geen foto van vandaag maar ok…)… :slight_smile:

20 likes