Wat dragen we vandaag deel XI

Samurai

19 likes

Haute Horlogerie

14 likes

Bedankt! Ik was aan het shoppen voor een 7a28 en toen kwam ik toevallig deze tegen. Het is de 7a38-7020.

1 like

Waar blijf je ze toch vinden!
Doet me denken aan die GS quartz divers die alweer uit productie zijn.

1 like

25 likes

Thanks :yum: …Deze via Buyee(Japan veiling) …en meestal ebay ook :ok_hand::grinning:

Ik kende deze types helemaal niet totdat @Abel mij erop wees :ok_hand::grinning:

1 like

Morgen misschien sneeuw😀!

41 likes

De file is niet zo speedy

28 likes

33 likes

denk het ook, leuke aanwinst van gisteren :+1:

1 like

25 likes

Aantal zal wel loslopen, in 2018 zo´n dertig verkocht geloof ik - Ik heb ieg geen tegenkeur of volgorde, wil voornamelijk nog wat oude lievelingetjes laten herstellen zoals een oude Universal of deze oer Eterna enz

Eerlijk gezegd vind ik (op)kopers in nederland vooral gericht op tientjes- en drie nullenspul, maar daar tussen in lijkt het een behoorlijke armoede, zowel met mooie onbekende merken maar zeker met m.i. onderschatte vintage klassiekers van bijvoorbeeld Certina, Eterna, Tissot, Universal etc.
Gebruik zelf overigens het blauwe gedeelte eigenlijk nooit - dat zal met deze ook wel niet! En met het dragen wordt het ook weer lastiger om afstand te doen haha - herken jij vast wel!..:shushing_face::wink:

11 likes

Toen de werkdag begon.

12 likes

36 likes

Beauty!!

1 like

13 likes

Toch grappig hoe deze het bij matig kunstlicht ook nog goed blijft doen.

Dan weer blauw,

dan weer zwart,

maar altijd lekker dynamisch en eigenlijk gewoon strak afgewerkt voor wat het is.

24 likes

Had zojuist op de fiets al sneeuw, inclusief pikzwarte lucht, hagel etc. Gelukkig de trouwe Seiko beater & een oude Swatch om, je moet natuurlijk altijd oppassen met vintage spul…dus voorzichtig met je dure NA Hans :wink:

2 likes

Dank je wel!

Zal ik doen, op de fiets draag ik m’n SKX wel😀

1 like