Stond gisteren op het punt mij TSAR (ook) in te ruilen, zó blij dat ik dat niet gedaan heb. Blijft een prachtige quartz en in jouw geval een prachtige automaat! Fraai…
Hallo Dick,
Ik zag je avatar naast een bericht staan en dacht, hé ik heb toch niet geantwoord.
Blijkt dat we eenzelfde idee hadden toen we een avatar kozen.
Nieuw kickstarter project?
Gedacht dat de Seamaster groter zou vallen, dus dat viel me 100% mee. Minder geschikt voor “kantoor” naar mijn mening. Maar lijkt me wel een ideaal vakantie horloge.
Positief verrast, maar wint het voor mij niet van de BB58, welke ik binnenkort hoop aan te kopen.
Grappig, twijfel zelf tussen de seamster, bb58 en iwc mark 18 petit prince. Vraag me btw niet hoe die iwc in dit lijstje past
Nee hoor, niet dat ik weet eigenlijk.
Leuk horloge voor nog leukere prijs. Titanium en ETA kwarts met levenslange garantie. Safier en als je bet kapot krijgt krijg tegen bijdrage verz3nding levenslang een nieuwe. Voor nog geen 120 eutjes op de mat.
Aanrader
In te ruilen? Voor wat dan? Heb op zwak moment overwogen MSAR weg te doen. In huidige plannen (gefaseerde afbouw… Hahahaha… Nu de praktijk nog) blijft deze nog even.