Pfoe, daar reed ik alleen langs met de auto met de deuren op slot.
Zeker, dadelijk moet ie weer vol aan de bak!!
Da’s wel één van m’n favoriete Sonneveld-nummers. Prachtig. Samen met de Burgemeester Beekmanlaan en Aan de Amsterdamse Grachten wel een hoogtepunt uit de Nederlandse zangcultuur, want god weet dat 99% van alle Nederlandse zangers en zangeressen smakeloze meuk uitbrengen.
Trouwens, @Bmcollector96, ik zeg het niet vaak, maar da’s nen geile Rolex met nen nog geilere wijzerplaat. Mooi zo. Smaakvol gecombineerd, niet saai. Hulde.
zijn dat machinistenlaarzen? daar had een Railmaster beter bij gepast dan een Seamaster
Dat was mn avondje uit, want de Club “Number One” in Dwingeloo was ook niet alles
Yep, goed gezien. Red Wing Engineers, maar een Railmaster is veel te duur voor me.
Inderdaad. Ik ga mijn derrière maar weer eens in de voiture plaatsen, zodat ik achter de spits aan bij het bureau kan arriveren. Want ja, op tijd moeten zijn is tenslotte ook veur paupers, niewaar?
Het is bier. We drinken het omdat het een soort broodmaaltijd-dieet-shake is en om naar de kudde te signaleren dat we gezellig bezig zijn, maar om nu te zeggen dat bier lekker is is wel erg overtrokken.
Ik heb Gin & Tonic altijd een uitstekende bier-vervanger gevonden.
Ik woon samen en heb regelmatig seks. Soms ook met mijn partner. Gelukkig hoef ik me dus niet meer bezig te houden met discotheken, want deze stinkende zweetpaleizen waar men ieder weekend maar heen en weer wiebelend het laatste geaccepteerde paringsritueel te grave draagt, daar zit ik niet op te wachten. Ook zeker niet omdat men bier consumeert. En dat was vies, dat hadden we net al gezien.
Nee, als heren van stand zijn wij gewoon een rondje wezen biljarten, blues muziekje er bij, vlinderdasje los, rokertje… Dat soort dingen.
Wij kwamen niet verder dan Smithy’s in Eesveen. Dat was dicht genoeg bij Steenwijk.
Tegenwoordig ligt dat anders.
Toch wel beetje spijt dat ik mijne heb weggedaan.
Oh dan ken jij Jessica Storm ook wel of niet
Mooi theoretisch betoog en velen zijn het met je eens gezien de likjes. Fijn begin van de dag toch? Ik ben door mijn centen heen, dus inhoudelijk laat ik het maar even voor wat het is en constateer ik slechts dat er telkens met meerdere maten gemeten wordt. Niet per se door jou. Wel door anderen, zoals in bovenstaand geval. Fijne dag!
Oh ja, wat dragen we vandaag? Deze natuurlijk!
@Elmarvanh, ik kom er aan hoor! Althans, moet eerst mijn auto onder de sneeuw vandaan halen!
man man, dat is toch niet weg te krijgen wie wijven meuk, doe mij maar een goeie IPA of lekker bruin rummetje
Leuke tijden gehad in cafe het pandje…
Niet.
Apeldoorn hadden we gezegd toch? Ik ben groot fan van Pool KV. Garage om de hoek, evenals café’s, goede tafels.

Hee op een fixoflex. Gaaf.
Buiten het pool café is er niets maar dan ook niets te beleven in Apeldoorn. Voor de horeca etablissementen gaan wij wel naar Arnhem of Nijmegen. Maar bedankt voor het meedenken.
voor als je klaar bent met je armhaar