Wat dragen we vandaag deel XI

Jouw fout is dat je dacht dat ik zin had om te komen.

1 like
16 likes

Gr. Marc

16 likes

gewoontedier

21 likes

#coffeewatchclub

11 likes

16 likes

Breitling Superocean II 42 laten voorzien van nieuwe sloffen :sunglasses::+1:

15 likes

Mido Commander Ocean Star

15 likes

Vandaag deze overgenomen van @junior. Prachtige Tsar, heel blij mee. Dus die gaat vanaf vandaag om de pols :ok_hand:t2::watch::ok_hand:t2:

Happy :grin:
(Dank Remco:)

19 likes

Dit oudje is wel een close up waard

16 likes

Kon met dit weer niet goed kiezen tussen vintage mechanisch of Swatch…

Dan is deze Eloga Flipper (van Fortis) natuurlijk de perfecte middenweg als de bekendste voorganger van Swatch :nerd_face::blush:

13 likes

is dat 's avonds? de dag lijnt heel slecht uit, ik verwacht meer van Fortis

Gefeliciteerd met de aanwinst!

(@junior: what have you done!?)

1 like

NA op kantoor :smile:

24 likes

Je bedoelt dat jouw baas je reiskosten niet betaalt. Zo jammer altijd, jaloezie. :disappointed:

1 like

Heb je hier nog wat meer foto’s van? Vind het er zo op eerste gezicht erg netjes uitzien voor een <Eur 50 horloge!

1 like

26 likes

:joy:

Elke ochtend naast vreemde mensen zitten in het OV, pwoah dat moet je kunnen hoor. Ik kan het niet.

22 likes

Ah, daar hebben we het misverstand. Mensen zonder ervaring. Listen to the master.
De kunst is om te beginnen om laat te vertrekken, zodat de trein niet te vol is. Als je inschatting is dat het redelijk rustig blijft ga je in een hoek met vier stoelen zitten. Beetje boos kijken (doe ik toch al), dan komt er geen groepje pensionado’s bij zitten. Als er iets meer drukte dreigt ga je in een tweestoelenvak zitten. Meestal blijven ze weg. Tas naast je, maar die vlug wegtrekken als je een mooie dame zoekend de coupé ziet rondkijken.
Omdat je laat op je werk bent vertrek je ook weer laat. Zelfde routine.
Die paar keer dat het toch misgaat klaag je lekker, dan reken je uit hoeveel je bespaart doordat je auto gewoon voor je huis blijft staan en van dat geld koop je een horloge.

4 likes

Bedankt! De nekharen staan overeind.

Ik bepaal graag mijn eigen routine.

De trein is voor als je bier gaat drinken :beers: :sunglasses:

3 likes