Wat dragen we vandaag deel XI

Het weer is een goed excuus om fikkie te stoken :wink:

21 likes

Al de hele dag deze uit de oude doos. Niet voor het merk, maar puur om te kijken of een kleiner horloge ook zou kunnen…

8 likes

Mooie foto! :ok_hand::clap::smile:

1 like

22 likes

10 likes

Bier uit jampotjes??

1 like

Yes. Lekkere IPA’s. :+1:

1 like

IPA’s, niet echt mijn ding. Doe mij maar een Grolsch Kanon :wink:

Maar geniet ervan! :+1:t3:

2 likes

Nachtdienst #6 hierna nog maar 1
Dus de NA maar eens uitproberen als werkhorloge.

10 likes

Ik heb de serie glazen nog staan :+1::grin:

Met een maatje stappen…laten we deze eens proberen(kanon) …allebei 2 op, lekker op de bank voetbal kijken en toen stappen…stonden allebei tegelijk op en vielen bijna tegen elkaar :rofl: …aha vandaar de naam :+1::joy:

1 like

:grin: Ja, da’s best een zwaar biertje. Aan eentje heb ik er ook doorgaans genoeg :wink:

1 like

Kwamen wij ook achter toen ja :+1::joy: …Ik vond de drie zwaluwen best ook een lekker biertje…Bestaat heel die serie eigenlijk nog? Galixus had je ook nog geloof ik en nog één…

1 like

3 zwaluwen klinkt ergens bekend maar weet niet of dit nog bestaat. Galixus ken ik niet.

Plaatje om on topic te blijven :innocent:

8 likes

Ja hoor ,staat prima :ok_hand:

2 likes

Weer deze…

Grolsch bracht ergens in de jaren 90 vier soorten uit met een gratis glas(vd die bokalen achtige) per soort…volgens mij was de 4e de vierde wijze :+1::grin:

bierblog2

8 likes

Jaren 90, pff een en ander komt me bekend voor en dat terwijl ik niet eens zo’n grote bierdrinker ben :blush:

1 like

Ik lust wel een biertje maar dan gewone…die bieren gewoon geprobeerd en het ging meer om die glazen toen …echt prachtige kwaliteits glazen terwijl ik nu liever uit een fluitje drink :ok_hand:

$_83

4 likes

Proost :beers: en welterusten! Mijn nachtbraakdagen zijn lang voorbij :wink:

1 like

Thanks…en de rust :+1::grinning:

Ik ben daar in blijven hangen :+1::joy:

3 likes

11 likes