Eerste bandenwissel (door mij uitgevoerd) ooit was een paar weken geleden een Strapcode 3D Jubilee op de SKX009, nu dan de vrijdag gekochte retro strap op de Seamaster chrono. Toch wel spannend met zo’n dierbaar horloge!
Tevens middagwissel
Eerste bandenwissel (door mij uitgevoerd) ooit was een paar weken geleden een Strapcode 3D Jubilee op de SKX009, nu dan de vrijdag gekochte retro strap op de Seamaster chrono. Toch wel spannend met zo’n dierbaar horloge!
Tevens middagwissel
Sluikreclame?
Cool! En wat draag jij?
Dat kan je wel stellen dan, inderdaad! Wat een prijs
Vriend Ralph. Mocht je zin hebben in een lekker muziekje zo op de maandagmiddag, dan heb ik nog wel een mooie klassieker voor je.
Denk dat er weinig SBDX001 zoals die van mij zijn in praktisch nieuwstaat. Quality comes at a price
Wat is je verkoopkanaal? Hier ga je er geen 2250 voor vangen in ieder geval
Niet eens 1500 denk ik. Dus dat wordt de baai op. En dan heel lang duimen dat er iemand gek genoeg is…
Heerlijk. Het blijft een supermooie knaller. Daar doen die krasjes op de bezel, dat stofje op de wijzerplaat en dat deukje onderaan die linker lug, niets aan af. …
Au!!!
Haha grapjas. Hij is smetteloos
Haha, jij begon. Met die malle prijs. Ik mag hopen dat je dat er niet zelf ook voor betaald hebt. Of ook maar enigszins in buurt van deze prijs.
Nope. Maar andere tijden.
By the way happy to have you back son