Wat dragen we vandaag deel XI

En op een ‘persoon’ moet natuurlijk een perlon zijn :sweat_smile: en op een perlon zit ie het beste :ok_hand::point_left:

1 like

23 likes

Hoeveel wissels heb jij :blush: Je zou bij Prorail moeten solliciteren.

2 likes

18 likes

Bij mij zijn het twee Citizens, maar ook nog wat andere merken waaronder een paar hele aparte - mooi design ook maar ik draag er dus nooooit één van. Laat staan cel laten vervangen indien nodig…:zipper_mouth_face:

1 like

Grote voordeel blijft dat je niet om de paar jaar een batterij moet vervangen t.o.v gewone kwarts, maar een automaat oppakken en lopen is ook wel zeer makkelijk :blush:

Hier ook…al pak ik mijn Citizen Excalibur wel eens als het rotweer is en voor de goede lume… :grin:

1 like

Op de cruises heb je maar 1 zeedag :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Anders begint de vintage lading te klagen zeker? :sunglasses:

2 likes

Mag ik vragen welke seiko dit is? :blush: Vind 'm zo wel heel wijs!

1 like

Witte nie.

1 like

Ah… nu valt het kwartje. Mijn Fries is niet zo best, sorry :+1:t2:

1 like

Dat kan de beste Limburgers gebeuren!

Flyboy :grin:

12 likes

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Deze fraai opgepiepte panda maar weer 's. Die centrale secondenteller staat goed op de 12 hoor, is de hoek van de foto. :wink:

https://www.horlogeforum.nl/t/panda-in-de-ziekenboeg-7733-revisie-veel-pics/105711

Loopt net geen seconde per dag voor. :slight_smile:

17 likes

Dit is een vintage, 7009-3110 als ik me niet vergis. Is ook een moderne variant van, maar zijn niet makkelijk te vinden.

Het bandje is duurder dan het horloge en het combootje draagt fantastisch.:ok_hand:

Welterusten (of werk ze) all. :sleeping:

18 likes

Ja klopt ook een superocean!
Mooi ding, ik heb toen der tijd bewust voor de vorige versie gekozen voor de metalen cijfers.
Wil ook nog een keer zo’n vlindersluiting als ik een nieuw bandje koop.

1 like

Met de staudt aan het werk, denk dat ik deze uit de verkoop ga halen.

14 likes

Ordinaire crosspost op de zeer vroege morgen…:thinking:

Welterusten, :sleeping::+1:

17 likes