Neun niet perse, ondertussen al bijna 2 maanden in huis! Maar hij heeft wel wat concurrentie dus daarom nog niet vaak gepasseerd hier…
Dank je Gewoon met m’n Galaxy A3 genomen.
Ik heb de gewoonte om meteen maar een hele reeks foto’s te maken en dan de beste eruit te zoeken. Het gros heb ik meteen weggemikt want vreselijk onscherp; maar deze sprong eruit.
Laat dat -tje maar weg! Een van de dikste Seiko’s die je momenteel kunt krijgen!
Er is een 38mm zonder zwanenhals en idd drie versies van het model (die jij hebt, de zilver/blauw en de zwarte) die je al omschrijft. Ook hier sommige met en zonder zwanenhals.
Die nieuwere is hetzelfde uurwerk in de basis maar sierlijker gemaakt door de nieuwe eigenaar, die Minerva ineens heel duur wilde wegzetten, wat ook mislukt is. Daarna kwam Montblanc.
Als Rolex man hoe bevalt de Omega SMPc?
Uiteindelijk wil iedereen een Omega!
…nadat 'ie een Rolex heeft gehad. Ik vind de SMPc lekker dragen, als ware het een 16600.
Goed hoor! Echt een heel erg gaaf ding! Door de keramische bezel met diepzwarte wijzerplaat gebeurt er veel met het horloge als je er naar kijkt.
Ik ben overigens niet echt een Rolex man hoor, heb maar twee modellen gehad. De SubC en de DJ41 (die heb ik nog steeds).
Ik blijf de SMPc met zijn inktzwarte dial en ceramische bezel ook betoverend vinden. Meerdere keren per dag ben ik verbaasd hoe mooi het horloge is.
Waar heb je die Rolex dan nog voor nodig? Die Seamaster Ceramic is mooier dan welke Rolex dan ook.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten
Als je je ooit eens in omgeving Zuid Limburg bevindt kom je hem maar bekijken
Dan Henry is toch best wel veel horloge voor 't geld hè? Ik zit al een tijdje te lonken met het merk en dan vooral de ‘1970’ duiker met de oranje ring. Zit een Seiko automaat in, dus dat is volgens mij wel oké.
Vind het jammer dat ze deze ‘1964’ chrono niet een maatje groter hebben, 38mm past mij niet vind ik. Bij jou staat 'ie goed zo te zien!