Wat dragen we vandaag deel XI

Fijne dag!

12 likes

Zeer mooi, waar kijk ik naar? :eyes:

Die is prachtig geworden. Mooi zonder loepje. Sehr gut!

1 like

Het saffier met loep komt er nog op.

Maar thanks :upside_down_face:

Vandaag een rustige flieger, maar niet saai. Net als de koffiemuziek.

EDIT: Duitse breakbeat is de shit. Na Moderat en consorten uit Berlijn is het goed te horen dat ook München het Brauhaus en het Oktoberfest kan overstijgen.

18 likes

10 likes

A propos saffier, wij moeten vrijdag eens praten over mijn SARB035. Het saffier op dat ding maakt 'm wat flets, en ik zou daar wat aan willen doen. :slight_smile:

1 like

Die oudbollige creme wijzerplaat maakt 'm wat flets. Maar het saffier van CT met een coating eronder is wel een aanrader.

Edit:

Nee. Echt niet.

8 likes

32 likes

:angry:

1 like

Touché. :slight_smile:

Het standaardsaffiertje kan niet slechter, da’s een feit.

Altijd nog beter dan Croatische (?) Italo-pop, zoals sommigen deze zomer probeerden. Ik zou ook met forumpensioen gaan als ik die lieden was. :1st_place_medal:

2 likes

Ik blijf genieten van deze klok.
Wat loopt dit uurwerk ongelooflijk strak. Bijna 8 weken geleden gelijk gezet en nu een afwijking van nul komma nul. Lekker de hele dag dragen, mijn andere klokken krijgen haast geen draagtijd meer, en 's nachts op z,n ruggie en voilà hij loopt exact op tijd. Dit is bij al mijn andere klokken nog nooit gelukt. :muscle:

29 likes

:grin:

1 like

Hee, da’s de mijne maar zonder datum. Indertijd uitverkocht. Ik ben er nog steeds heel blij mee. Mooie aanwinst!

Vandaag een dubbel ‘shot’:

27 likes

Zingen met de Jazzmaster, fijne dag allemaal!

34 likes

Phoibos wave master.

16 likes

Nog maar een dagje dan.

25 likes

Goede morgen!

16 likes