Wat dragen we vandaag deel XI

Wacht maar, morgen bij daglicht zal het water je in de mond lopen! :sunglasses: :drooling_face:

zeker mooi! Zowel de Pepsi-look als de sumowijzers bekoren mij.

Hier ook een veel te weinig gedragen Japanner:

10 likes

30 likes

16 likes

Leuk! Mod neem ik aan?!

1 like

Dank.

Nee toch niet, zo gekocht bij meranom en idd super leuk horloge.
Alleen bandje is veranderd.
We hebben er twee van.

Deze wel op de originele band.

11 likes

20 likes

Deze vanavond aangedaan. En gelijk een stalen band besteld. Deze zullen we zaterdag als het goed is proberen.

7 likes

Wissel naar jaren 80 Rus.

9 likes

Weer tied veur un biertjen :yum:

16 likes

22 likes

16 likes

26 likes

De Omega Speedmaster “Speedy Tuesday” op nieuwe 1175 stalen band. Band komt precies uit mijn geboortejaar (staat bij deze banden erin gegraveerd). Top!

34 likes

Vandaag deze SNZG17 omgebouwd met een mooie blauwe ar double dome saffier en een nh36 erin gezet (zwarte datum en dag schijfjes omgezet), lekker soepele Barton silicon er op met zwarte accenten en mijn Blackie is af!
Eigenlijk draag ik de hele dag de Tudor al maar deze moet even ‘in worden gedragen’, zo maar verder om de rechter pols, vrees dat deze sowieso niet veel polstijd gaat krijgen


12 likes

Movado Kingmatic:


Fijne avond nog :sunglasses:

21 likes

20 likes

Uiteraard weer op comfortabel en watervast Hirsch leer, now that’s an Explorer
:heart_eyes::+1:

26 likes

Allegaartje van 22 mm banden voor aevig. Had nog ongebruikte lederen band liggen. Prima kleur, maar mij te stug. Weet dat ik het moet indragen, maar toch weer er af gehaald. Heeft ook te maken met ervaring van vergelijkbare band op de msar. Na indragen, net niet lekker om de pols (te strak of te los).

Enfin, iemand tips? Wil wel eens canvas proberen. Mischien een one piece.

10 likes

23 likes