Wat dragen we vandaag deel XI

Die komt er ooit nog, hier… Zal iets voor moeten wijken dan. Iets wellicht, met hetzelfde type lugs… :shushing_face:

1 like

16 likes

NA: Voor slechts €11,99 een klassieker voor erbij!

11 likes

Geswitched naar de NA

27 likes

Hey…gave Hanhart Roy. Stond net pas in het blauwe deel toch? :thinking: Snelle Jelle! :ok_hand:

1 like

Vermomd als Snowmonster :thinking::wink: in de Limburgse bergen!

13 likes

19 likes

Dank je David :smiley::+1:

Ja stond er 10 min op idd :see_no_evil:

1 like

Mooie vangst :+1:

1 like

Mooie band mien jong! :sunglasses::+1:

1 like

Ik kan 't je van harte aanbevelen. De Polerouters bevinden zich naar mijn mening op het niveau van de Omega Constellations uit dezelfde periode. Ontwerptechnisch en kwalitatief valt er vrijwel niets op af te dingen!

1 like

Quartz in een mooie verpakking

15 likes

NA: De Blumo (Sbc003) weer terug op het nest. :grinning:

22 likes

Ontbijtje scoren:

En nog even een rondje hardlopen :+1:

16 likes


1 1 2

21 likes

Zo blij als een kind met mijn NA in de eerste sneeuw deze winter :heart_eyes:

44 likes

Enorm goed. Ik heb ook een Ginault OR (listprijs ongeveer vijf keer zoveel) en ik merk zelf bar weinig verschil, zowel in draagcomfort als in nauwkeurigheid. Ook de afwerking is goed. Ik maak snel een NA-topic als ik terug ben.

PS met een eerdere Tisell-duiker heb ik kilometers gezwommen in allerlei bergmeren, behoudens wat krassen op de sluiting van het klimmen kon hij daar prima tegen. Mijn nieuwe heeft zelfs een druktestrapport bijgeleverd. Is wel een slag beter dan Tiger Concept e.d. dus!

1 like

43 likes

Gaaf! Ik was benieuwd of die 3d oyster/jubilee van miltat erop zou passen, die zijn volgens mij nog strakker dan de standaard band.
Die Ginault blijf ik ook gaaf vinden, erg veel kwaliteit voor die prijs.

1 like

29 likes