Regenachtigen werkdagje met de Johan Cruijff Arena op de achtergrond.
Idd
Zou dat een reden hebben?
Zowel de DJ als Polar inderdaad. Desalniettemin ben ik blij dat hij weer op de pols zit van de rechtmatige eigenaar.
Weer terug in koud, nat en grijs Nederland. Het begon met drie kwartier vertraging, vanwege ijs op het vliegtuig in Eindhoven toen het naar ons toe moest komen. Toen wij eindelijk in Nederland kwamen, was het nog een hele toer om het vliegtuig aan de grond te zetten, want weer landen in Eindhoven…
Toen de mededeling dat we zouden uitwijken naar Maastricht/Aken… maar eerst nog “even” een paar rondjes en hopen dat de mist wat minder zou worden.
Tegen de tijd dat we dan toch maar zouden uitwijken, zat “Beek” ook vol…
Dan maar naar Schiphol!! Knettersodeju! En sorry, sorry, sorry namens Transavia, jullie moesten zelf maar zien hoe we weer thuis komen, maar een trein of buskaartje terug naar Eindhoven zou terug worden betaald. Ik dacht, waarom geen bussen gecharterd? Kon niet, ging niet…
Shoooot!
Kort en goed, waren we om 16:00 of zo op Schiphol, het vliegtuig uit, de kou in, de bus naar de aankomsthal…
Wifi opgezocht en iedereen die het weten moest, ingelicht… Eerst eten toen kijken hoe we in Eindhoven terug zouden komen, daar stond de auto…
Kort en goed, waren we 21:10(!) weer thuis. Daar lazen we dat er mensen op Eindhoven moesten bivakkeren vanwege de mist, gek genoeg was het niet zo mistig in Eindhoven toen we daar aankwamen, in Amsterdam was het soep!
Er stond echter wel een doosje uit de VS op mij te wachten! Niets iedereens favoriete merk, weet ik, maar wel het goedkoopste ècht bronzen horloge verkrijgbaar, met een keurige SII NH35A aan boord, bronzen gesp, zacht leren bandje, niet overdreven vormgegeven en een ø van 44 mm. Eerlijk is eerlijk, hij draagt probleemloos! Vanwege het donkere, grijze flutweer, niet de mooiste foto’s en rare schitteringen in het glaasje, maar dit zijn de polsplaatjes…
Ik ben er blij mee!
Mijn meest recente aanwinst weer aan de pols vandaag; de Yema Spacegraf, cadeau van Mevrouw Klokkengek.
Fijne dag nog!