Wat dragen we vandaag deel XII

19 likes

Mijn 30+ jaar oude en eerste Seiko Quartz diver.
Zal de datum weer eens goed zetten. :smirk:
Fijn weekeinde all. :+1:

19 likes

Avondwissel

16 likes

Speedmaster
Seamaster
Tudor
Rolex (door inruil MM & Breitling & bijlappen)

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

2 likes

Dit zou mijn lijstje ook zijn. Twee horloges van ‘Wilsdorfs huize’ en twee Swatchgroupies… dan heb je een mooi collectietje @RLC. :+1:

2 likes

Kun je ook doen. Ik heb persoonlijk niks met Seiko’s van boven de 500 euro, zelfs niet als er in een andere taal ‘groot’ voor staat… :wink:

1 like

:joy:

2 likes

Die Santos :heart::heart:

1 like

Yep! Ligt ook niet aan (de kwaliteit van) het horloge hoor, is mijn twisted merkbeleving van het merk Seiko. Ik heb er te veel naar staan kijken in de V&D, vrees ik. Ben door en door geïndoctrineerd door mijn eigen(wijze) dwaasheid. Tja. :sunglasses:

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:. Nog niet met pensioen hoor! Zoveel moois :v:

1 like

:point_up:️ Mwah ik zou het eerder groots noemen. Maar smaken verschillen :+1:

24 likes

Whowww

Hahahahaha… :joy::+1:
Heel sterk.

1 like

Don’t get me wrong, …ik vind het erg mooi (‘groots’) zou echter voor dat geld zelf iets anders kopen dan een horloge waar Seiko op staat. Sorry. :innocent:

Ook dat. Gelukkig maar, kochten we allemaal hetzelfde zou het wel heel saai worden…

En hoe bevalt ie?

Is dit horloge álles wat je hoopte?

Wat anders heeft nog niet een dermate ontwikkelde Spring Drive uurwerk :stuck_out_tongue_winking_eye::+1::+1:

2 likes

:rofl: :joy: …die ga ik onthouden! :wink:

1 like

Zodra je een secondewijzer ziet zweven van een Spring Drive ben je verkocht, damn wat is dat lekker :drooling_face: :drooling_face:. Je blijft er naar kijken zonder dat je ziet hoe laat het is :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik ben de eerste die de Rolex gekte niet al te serieus wil nemen maar de sub is inderdaad toch wel een horloge die je uiteindelijk als enige zou kunnen hebben. Draagt fantastisch. Past overal bij. Ik vind het beslist het geld waard. Ik wacht nog steeds op de moonwatch en hoop daarmee net zoiets te krijgen. Dan kunnen ze mooi rouleren. Maar als ik 1 horloge zou mogen hebben dan zou het wel de sub zijn ja.

8 likes

Ik vind m ook schitterend :ok_hand:t2: maar zó duur

1 like