Dacht ik ook al gisteren. Ik was net van plan om 't glas te wisselen van mijn SevenDay maar dat viel tegen - niet standaard dus…gedoe
, …en je had hem bijna weggedaan hè! Heeft @Daffie zich al gemeld? Oh wacht, daar is een héél fraaie Oris incoming.
Misschien maak ik er een NA-topic voor maar daar is door de week wat weinig tijd voor. Sinds een uurtje rond mijn pols: de Farer Ainsdale split chrono. Als je goed kijkt zie je de tweede sekondenwijzer onder de eerste.
Ja ik weet het, gelukkig nog niet weg, ik heb hem nu echt elke dag om, echt mijn daily beater dus.
@daffie had mij gerust mogen vragen om te ruilen met die prachtige damasko die hij had, was zeker een optie van mijn kant, maar wij hebben al eerder contact gehad, er is al een beetje gesnuffeld zeg maar.
Wat een gaaf horloge, van harte!
Pas op hè! Er is nog een snuffelaar, ûh ikke…
Kon ik het verschil maar bijpassen, maar helaas.
Vandaag een dagje binnen rommelen - wat verschillende kleine projectjes opgepakt, batterijtje vervangen van deze mooie Pulsar 100m,
dan van een Bellos ´t kijkglaasje gefixed en een stuk veer tussen een tandwiel bij een al opgegeven Seiko weggehaald - en weg laten springen natuurlijk…
Maar best wel verrassend dat zelfs die oude Seiko het nu spontaan weer doet - ondanks een ontbrekend schroefje en dat endje veer wat ergens onder ´t buro zwerft. Toch inspirerend geweest dat bezoekje aan de clinic van @vinwat

Toeval dat je zo zit?
Ziet er goed uit!
Thanks!