Wat dragen we vandaag deel XII

Niets te klagen met deze om je pols! :wink::+1:t2:

1 like

Helemaal juist :grin:

Die moest er vandaag af omdat mijn jongste aanwinst vandaag afgeleverd werd: een 35 mm 1:1.2 lichtreus van Voigtländer

7 likes

Da’s een serieus zware klont aan glas. Is volle opening ook bruikbaar? Meestal begint het na 2 stops ergens op te lijken qua scherpte, maar voor het zoekerbeeld is f1.2 wel erg prettig.

Leica heeft rangefinder, dus dat is altijd van gelijke helderheid.
Serieus goeie lens.
Heb nog niet uitgebreid kunnen testen, maar recensies zijn lovend.

Ga op de M8 en op de M9 gebruiken.
Crop resp 1,5.en de M9 is full frame

Nu weer on topic
Euhhhh

Nu om de pols

11 likes

Die rood zwart combi is een killer #nice

1 like

's Avonds een foto met een smartphone blijft moeilijk (voor mij :wink: )

15 likes

Capri? :ice_cream:

1 like

Ik hoop dat Tudor met Baselworld een 39mm Pelagos in het staal presenteert :star_struck:

Zou mooi zijn, al is de huidige perfect voor mij persoonlijk, iets minder tekst en een no date of date op 6 uur zou het voor mij afmaken. We wachten rustig af.

1 like

Sjiek de friemel Seikootje 5 van 1968 :ok_hand::blush:

18 likes

17 likes

volgens mij Peter, loop jij met je linker arm ongeveer 15 cm hoger in de lucht dan de rechter… normaalgesproken heb jij maten van ca45mm om de pols, stalen horloges uit volle blokken gefreesd met gewichten van rond de kwart kilo … deze Citizen is van titaan en is zo’n beetje de beste vertegenwoordiger van de bantam-gewichtsklasse.
Tja, wat krijg je dan ? onbalans.
Gelukkig maar tijdelijk, anders had ik wat van je moeten innemen.
Zoiets doe ik niet graag :lying_face:

ahummmm

2 likes

Innemen niet nodig😁
Die Citizen draag ik vaak wanner ik thuis kom van het werk. Lekker licht, handig tijdens het koken. Fijn horloge!

1 like

Ook lekker licht!:grin::+1:

21 likes

De Lelie

2 likes

Van een hele andere categorie natuurlijk maar hij doet me denken aan mijn alarm horloge

12 likes

Instruments for professionals :sunglasses:

8 likes

Hele mooie combi van toppers!

Iets dergelijks kon ik twee jaar geleden zelf nog schieten, helaas nu niet meer…dan maar eentje uit archief omdat het ook zo´n fraai stel was :neutral_face:

16 likes

Maar dit is gewoon een plezier vluchtje toch :innocent:

1 like

Ook een cron. :smile:
Een ouder model zie ik, evengoed begeerlijk.
Fantastische manier van fotograferen.
:ok_hand:

1 like