Wat dragen we vandaag deel XII

Cool, ik kan maar geen stalen band vinden voor de Bulova. Heb er een besteld maar dit gaat niet passen denk ik. :sob:

1 like

Hahaha . ja met een 2-2893 ElaborĆØ ETA…klopt dit? :grin: …Vond dit model in de tijd gewoon gaaf :+1::yum:

En NA…ja geruild met die Samurai van jou waar je stiekem een kwarts hebt ingestopt :grin: … nu in bezit van @Floydian67 :+1:

2 likes

Af en toe vliegt er een voorbij op ebay, vaak wel zonder end links… :sob:. Ik was gewaarschuwd door @HanDavinci dus even op m’n handjes gezeten tot er een mĆ©t bracelet voorbij kwam.

In jouw geval moet je eigenlijk ook nog eens two tone hebben… :thinking: Succes! Gelukkig zijn het goede bandenswappers :hugs:

2 likes

Groeten
Rutger

16 likes

Ja heb een two tone incomming maar die gaat waarschijnlijk niet passen vanwege de endlinks. Gelukkig staat een leren band ook prima. :grin:

1 like

WOW wat een apparaat :flushed: …Hoe breed?

2 likes

Ze zijn ongeveer 42mm. Heb de blauwe versie gehad. Droeg erg goed:

image

image

7 likes

Black bay op kevlar band.
Wat vinden jullie?
Sorry voor de slechte fotošŸ˜‚

10 likes

17 likes

Oh dat valt zeker mee…lijkt groot door de 2 kronen met uitsteeksels denk ik dan :grin:

Je Seiko 5 vintage die ik zag vandaag is ook een beauty :ok_hand::grinning:

Die van mij moet nog terugkomen van reparatie/beurtje :+1:

12 likes

Oh lachen die van jou heeft een fluted bezel. De stalen BOR band is dus origineel en hoort erbij? Heb mij dat altijd afgevraagd.

2 likes

Zat er zo bij…weet niet of die origineel is…zit wel erg lekker :ok_hand: …Weet jij of de band origineel erop hoort @koekoek ?

2 likes

Waanzin.

Eh… wat… oh. Wat een week. Wat een week.
Schietpartij. Basel. Politiek.

Soit. Als of het niks is.
Gelukkig hebben we nog een hobby voor de afleiding.

:v:ļø

:beers:

28 likes

42mm inderdaad zoals Adil zei. Draagt een beetje zoals een SKX dus.

Ik zou even googlen en kijken of de anderen het ook hebben. Zou qua tijd in ieder geval wel kunnen.

1 like

Nog nooit gehad :speak_no_evil:

1968 …Zat te denken…er zit wel een Seiko 5 sluiting op maar ja er zijn zoveel Seiko’s 5…

2 likes

Maar wel een hele mooie! :ok_hand::sunglasses::slightly_smiling_face:

1 like

Still perfect. Niet nodig om hier een nieuwe versie van uit te brengen!

31 likes

Maanfase, he? Qua horloges in zijn algemeen zijn het er iets meer :innocent:

1 like

Dat weet ik! :wink: Ik heb er ook maar een en dat vind ik meer dan genoeg. Het is een crime om dat ding exact gelijk te zetten.:sweat_smile:

Die van mij is van 1977:

Ziet ernaar uit dat ze dus zo geleverd werden… ik ga nog even speuren op internet.

10 likes