Zeer cool Harry
Als ik iemand kwarts zou aanraden zou het toch wel Timex zijn vanwege het indiglo
Zeer cool Harry
Als ik iemand kwarts zou aanraden zou het toch wel Timex zijn vanwege het indiglo
Ik ook ouwe reus, dankzij jou! … want ik wist niet eens precies hoe het werkte,
door jou ben ik het vanochtend gaan uitproberen.
Simpel de kroon indrukken
Hahaha… kwam ik na een half uurtje peinzen en het horloge van alle kanten bekijken ook achter… Klokkengek staat niet bekend als een licht in de duisternis, dat is duidelijk.
Dat zou ik zeker niet zeggen met jouw ervaring
Maar ideaal dat indiglo …ik heb er één waar ik alleen mijn hand omhoog moet doen waarbij hij de kroon net raakt en de indiglo geactiveerd word…dus geeneens de kroon met mijn andere hand indrukken…zeer cool
Dankjewel man! Ik ga hem vandaag de hele dag dragen- leuk ding- alleen even een mooi leren bandje erop zetten. Was leuk om je weer even te spreken! Fijne dag!
Oh ja, voor ik aftaai… die Centenaire '71, komt die niet gewoon uit 1971? Welke horlogemaker heeft hem geserviced?
Dit is een mooie, die er echt uitspringt!
Nee…volgens mij heb je bepaalde modellen daarin…zo is er ook een Centenaire '61 volgens mij en heeft dat niets te maken met het jaartal…die van mij is volgens mij van 1975 ofzo…Ik heb hem gekocht bij Jan Stins in Middelburg…moet het bonnetje nog zoeken maar heeft volgens mij ook nog garantie tot juni 2019…
In ieder geval vanochtend met MTB-en, vorig jaar in de SALE gekocht voor €60,- Bijna mooi van lelijkheid, maar zit onverwacht goed en is onverwoestbaar
Jan Stins is vroeger altijd AD geweest van Eterna…vandaar dat ik ook dat doosje erbij kreeg…was wel zijn laatste zei hij…
Gaaf! ik zat je net een PB te sturen.