Wat dragen we vandaag deel XII

Avondwisseltje, New arrival ontboxed en gewoon keihard om de pols gegespt
Gewoon…omdat het kan!

15 likes

Klinkt heel bijzonder Nils maar volgens mij heb ik een behoorlijk oude Casio Pro Trek die al zo´n soort verlichting automatisch schakelt als ik de pols snel beweeg (flick) - dat was denk ik vooral handig bij grotten klauteren en lange afstand hardloopwedstrijden die ook in donker doorgaan
(ok, wel Lcd schermen destijds - Overigens ook Timex doelgroepen)

6 likes

Jip weet ik…heb ook nog 2 van die casio’s …werkt ook niet altijd lekker…moet in een hoek van 40 graden boven de grond …en de verlichtingstijd is kort…had dat probleem al een tijdje getackeld door een G-Shock te zoeken waarbij je de verlichtingstijd op 1 of 3 seconden kan instellen…toen uit Amerika besteld…

5 likes

Wauw geweldig zeg :heart_eyes:

Zó classy en elegant. Gaat weer wat hoger op m’n wishlist :slight_smile:

Leuk ding, waar heb je die op de kop getikt?

1 like

Dankzij een tip van @MotoSkooly nu ook een stalen band op deze limited edition :ok_hand::grinning: … Thanks @MotoSkooly :+1::grinning:

Misschien ook wat voor jou @Dpvh ?

20 likes

Foto van eerder maar deze week in de roulatie

21 likes

:+1:t2:

Cheapestnatostraps

1 like

Ook nog opgehaald vanavond…dacht dat hij zwart was maar blijkt heel diepblauw… zeer gaaf :+1::yum:

19 likes

Met een beetje mazzel krijg ik ook een (lichtere) blauwe Citizen binnenkort :slight_smile:

1 like

Oh :grinning::+1:

image

:+1::+1::+1::grin::joy::joy:

2 likes

Pic volgt vanzelf als ie binnen is (kan even duren) :wink:

1 like

Ah oke…vintage of nieuwer?

Zo… moest even zoeken naar dat ‘no pics’ :arrow_up:️ …:grin:

1 like

Aan de kast te zien jaren 70, ik hoop nog even een foto te krijgen van de achterkant of de nummers voor verdere identificatie

1 like

Oke :+1: …Je weet wel het type? Een Cosmotron of bv een Leopard ofzo??

1 like

Nope, er staat verder niks op de dial

2 likes

Kan bij Citizen altijd een verassing zijn…er zijn er ook met het 7700 uurwerk, dezelfde als in de Leopard’s… of de 6000 serie die werd gebruikt voor de vintage diver’s …

2 likes

We gaan het beleven :wink:

Overigens geen automaat maar een handopwinder

2 likes

Ah ben benieuwd :ok_hand::grinning:

2 likes

Ik ook :wink:

Moet nog wel de deal zien rond te krijgen dus onder voorbehoud maar als het zover is zie je 'm hier verschijnen

2 likes