Wat dragen we vandaag deel XII

12 likes

Hier hetzelfde ā€œprobleemā€! :smile: :+1:

Goedemorgen! :blush:

30 likes

Yep Venus 170, er bestaan twee versies van; 30 minuten en 45 minuten counter. De tweede was de duurdere en werd dus minder vaak gebruikt, als je ooit een Heuer of Breitling tegenkomt met een 30 minuten counter dan is hij gegarandeerd nep.

1 like

Wat voor band heb je hier aan zitten, in combi met die end-links?? :thinking:

Vindt het wel wat hebben!!

16 likes

Vandaag een N/A met een verhaal. Gisteren kreeg ik van mijn oom het horloge van mijn opa. Mijn opa was een belangrijk man in mijn leven en ik denk nog vaak aan hem. Mijn vrouw en ik zijn getrouwd op dezelfde datum als mijn opa en oma, en ook met hun ringen (waar wij onze namen bij lieten graveren).

Opa was een no-nonse man en deed niet aan overdaad. Het is slechts een ā€˜eenvoudige’ quartz Lasita, maar hij is aan mijn opa gegeven door mijn oma op hun veertigste huwelijksdag. Ze waren niet rijk en voor haar moet het een rib uit haar lijf geweest zijn. Ik vind het ook zo aandoenlijk om te bedenken dat ze, als bejaard dametje, dit horloge voor hem ging uitzoeken…ik word er gewoon emotioneel van. Opa was er dan ook zeer zuinig op: dit was zijn ā€˜zondagse horloge’.

Ik vind het overigens ook een prachtig model: een echte ā€˜dresser’ zo zonder minutenmarkeringen en secondenwijzer, en nog van een Nederlands merk ook. En een zeer dun profiel: het dunste van al mijn horloges (5,7 mm). Draagt erg prettig. Ook helpt het dat ik fan ben van bicolor.

Ik voel me vereerd dat mijn oom ā€˜m aan mij gaf. Meteen een van mijn meest geliefde horloges. Hij had geen beter thuis kunnen vinden :blush:

39 likes

Vandaag sinds lange tijd weer eens een dagje op het hoofdkantoor in de Rotterdamse haven…

15 likes

27 likes

JeanRichard 1681

12 likes

De rolex SubC wijkt niet van de pols.
Hier even naast het horloge van mijn baas: Longines Saint Imier Chronograph. Ook zeer mooie horloge
Staat er trouwens eentje met zwarte wijzerplaat in blauwe gedeelte van @Cal219.
Have a nice day!

19 likes

Plexi & linen :heart:

37 likes

Even een betere foto erbij :wink:

16 likes

Nog meer genieten van de NA

19 likes

16 likes

4 likes

Fijne donderdag allemaal :sunglasses:

14 likes

Dagje voor de boeg achter den ā€˜Personal Computer’

12 likes

Deze Pulsar N945 6B40 lijkt wel veel op de rijstebreipaphorloge, die er bij zat in de aankoop.Zonder dat ik het wist :slight_smile: wel leuk de Brrrrrrreiter heeft ook japans binnenwerk.dat kan dan nog eens dienen en de wijzerplaat gaat weer op een kunstwerk.

8 likes

23 likes

Dit is de standaard nato van Tudor maar met losse endlinks. Ik heb ze hier in het blauwe gedeelte gekocht maar weet niet wie ze maakt en waar ze te verkrijgen zijn. Het lost wel het gat op tussen band en kast.

Groeten
Rutger