Miss hien heb je deze al een paar keer gepost…ik weet het niet, maar wat een frisse strakke klok.
Vind hem mooi.
Weet verder helemaal NUL nada niets hiervan.
Tell me: Wat is het, merk, prijs, quartz mechanisch?
Desnoods pbtje.
…smartwatch…
Zojuist met de Steinhart naar @vouwfietser gereisd om de oude Pontiac Memodate van mijn broer af te geven voor een opknapbeurt. Heel hartelijk ontvangen door André! En nu afwachten wat hij allemaal aantreft als hij het horloge openmaakt! Er volgt een verslag… Bedankt alvast @vouwfietser, ik heb alle vertrouwen in je vakmanschap!
ah mooie duiker Abel zo met die lichte plaat. Bij dit model geeft waarschijnlijk de hele plaat licht??? Die klassieke bezel herinnert me trouwens weer aan deze die ik vorig jaar vond - helaas al net zo onbeweeglijk als mijn mechanische oldie
Of het model je aanspreekt of niet, dit blijven absoluut de mooiste horloges! En de mooiste verhalen!
OK, dan dus geen technische superbeleving.
Maar op de foto vind ik hem gewoon mooi.
(nog steeds )
Ieder z’n ding
NA…Seiko Stargate…
Deze soort Seiko Diver in het begin van mijn horlogevirus vaak bekeken…de Stargate 2 was toen wel veel beschikbaar maar na uren filmpjes kijken toch niet gedaan en dat vooral vanwege de datum loupe en de grote maat van 44mm …Maar toen ik deze zag moest ik het toch eens proberen…op de serie 1 geen datumloupe dus dan de maat…en die valt mij 100% mee eigenlijk…lijkt meer 40mm
Hij werd verkocht als ‘mint’ en dat is hij zeker…lijkt wel nieuw
Lume is ook lekker