Wat dragen we vandaag deel XII

super ocean vandaag

16 likes

Fijn weekeinde all. :+1:

30 likes

Snelle shot

14 likes

11 likes

Fijn weekend gewenst! En welterusten…:sleeping:

:+1::slightly_smiling_face:

23 likes

Fijn weekend Harry!

1 like

Kolere! :ok_hand::ok_hand: die zijn gaaf!

:ok_hand::ok_hand:

1 like

Vals licht!:nerd_face:

Mooie Bauhaus vier. Leuk ding. Ik zou nog eens zoiets willen hebben, een vintage met champagner plaat en kleine seconde.

Daartoe zat ik naar Patek te loeren, een vintage Calatrava, maar ik zie niet in waarom dat 8000 ballen moet kosten, dus dan is Longines, Pontiac of Movado geiniger.

1 like

Helemaal mee eens Chris; ik zie dat ook niet. :thinking: Movado is een mooi merk; althans de vintage modellen. Zeer goede uurwerkjes en beslist een historisch en authentiek merk. Ondergewaardeerd en dus voordelig aan te kopen.
Pontiac ook mooi. Ik heb een Pontiac ’ Calatrava ’ maar nu even geen foto op mijn mobieltje. Heerlijk horloge.:slightly_smiling_face:

EDIT: @Fate_Amenable_To_Change foto gevonden van mijn Pontiac ‘Calatrava’ op mijn gewone computer. Helaas geen Bauhaus vier, maar wel een heel mooi horloge in mijn beleving. :slightly_smiling_face:

15 likes

Alpinist met alp

26 likes

Zo jaloers. Zo. Jaloers.

Het is drie jaar geleden, inmiddels. Veel plezier daar, man, het ziet er uit als goeie sneeuw.

1 like

Ook goedemorgen! Mooi horloge die ‘Railroad Approved’ :+1: Ik wist niet dat Seiko ook dat soort modellen maakt.

Dat is jammer… Maar ik ga toch eens kijken. :+1::wink:

1 like

Zoiets, inderdaad. Waarbij ik deze crosshair KS nog mooier vind, eerlijk gezegd. Ik zou eens moeten kijken dat ik ergens zo’n ding vind voor een schappelijk prijsje.

Waar haal je ze vandaan? De baai, marktplaats of een dealer?

1 like

Alle drie, maar deze heb ik gewoon hier op het forum gekocht, vorig jaar. In bijna NOS condition voor onder de 100 euro als ik het mij goed herinner.:slightly_smiling_face:

2 likes

Even omgedaan voor ‘presentatie’, want deze Seiko is te koop hè… :wink:

4 likes

Gisteren nonchalant naar the moon geweest…:sunglasses:

Was nogal een ‘moontrip’…:wink:

24 likes

Mogguh.

Fijn weekend allemaal.

16 likes