Wat dragen we vandaag deel XII

🥰:kissing_heart::heart_eyes:

1 like

Gelukkig heeft SATruman op de achtergrond nog geen ogen :rofl::rofl:, hij zoekt namelijk nog een Sub :grin::grin:

:ok_hand:

1 like

Fijn weekend allemaal

18 likes

Mijn 52 jaar oude Connie

35 likes

Heb ik ff mazzel :joy::+1:

1 like

9 likes

Mooi👍🏻! Is dit n NA of heb ik m de laatste tijd gewoon over het hoofd gezien?

1 like

Chocoladen Pontiac :star_struck:

19 likes

Seiko Marine Master 300 SBDX001

19 likes

Beter zelfs…:sunglasses:

1 like

Mooi! Nieuw (voor jou dan)?

14 likes

Mooi

1 like

Nee hoor deze heb ik al een tijdje (en gaat ook niet weg). Je hebt me zelfs nog bericht over dit horloge Eric haha :sweat_smile:

1 like

Ik twijfelde al… Hij lijkt anders. Waarschijnlijk omdat ie onderste boven staat (en ik zit bijna altijd op HF op n klein model iPhone) :roll_eyes::grin:

Valjoux 22 toch?

Nee, je hebt hem niet niet over het hoofd gezien.

Eh, in mijn zoektocht naar het ultieme betaalbare, nacht, zwem(douche :grin: ) en vrijetijds horloge ben ik bang dat ik hem gevonden heb. :wink:

De liefde voor Tissot en de kastvorm én de blauwe plaat en de goeie lume gave toch de doorslag, ondanks dat ik niet echt van de duikers ben. Ik was daarom wel wat voorzichtig met posten. Wellicht volgt nog een “officiële” NA.

Kortom, jawel, een NA dus, met dien verstande dat de variant met blauwe wijzerplaat alleen op rubber komt en ik er nog een losse stalen band bij wilde scoren. Dus eigenlijk een dubbele NA. :slight_smile:

2 likes

Valjoux 71 :slight_smile:

Ik heb m ongeveer een jaartje blijkbaar ondertussen, op deze pic net opgepikt en op wandel in Antwerpen:

10 likes

Ik vind hem er iig ook erg goed uitzien! En ben ook gecharmeerd van Tissot.

Veel plezier er mee!

1 like

[quote=“septentrio, post:8200, topic:193799”]
Valjoux 71 :slight_smile:
[/quote] Ik leer het ook nooit :grimacing:

Met die foto herken ik m weer. Blijft n prachthorloge!

1 like

18 likes